כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בדומה למחבל מאריאל

המחבל מבנימין: בעל היתר עבודה ופוטר מ'רמי לוי'

המחבל שפגע בחיילת כבת 20 ליד כוכב יעקב, היה בעל היתר עבודה, כך עולה מפרטים שמתגלים אחרי החקירה הראשונית. הוא עבד בסניף 'רמי לוי' בשער בנימין אך פוטר לפני שבעה חודשים

המחבל מבנימין: בעל היתר עבודה ופוטר מ'רמי לוי'
המחבל ראמי מאמון פאיז אבו עלי צילום: באדיבות המצלם

פרטים ראשונים מתבררים לאחר תחקיר ראשוני מפיגוע הדריסה היום (שלישי) סמוך לכוכב יעקב בו נפצעה חיילת בת 20 באורח קשה.

המחבל, ראמי מאמון פאיז אבו עלי, בן 45 מביתוניא, החזיק גם הוא בהיתר עבודה באזור התעשייה אריאל, כמו המחבל מהפיגוע ליד אריאל לפני שבועיים, שבו נרצחו שלושה ישראלים.

על פי הדיווחים, המחבל עבד בסניף 'רמי לוי' בשער בנימין ופוטר משם לפני כשבעה חודשים, הוא עדיין החזיק בהיתר עבודה וכך יכול היה להסתובב באזור באופן חופשי.

כפי שדיווחנו, צעירה כבת 20 נפגעה מרכב שנמלט, וכעבור זמן קצר הנהג הדורס נוטרל על ידי שוטרים ובהמשך נקבע מותו. הצעירה נפצעה קשה ונמצאת בהכרה מלאה, והיא פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים.

לפי הערכה ראשונית, הרכב האיץ לעבר הצעירה שעמדה בתחנת אוטובוס מצפון לירושלים. הדיווח למד"א הגיע בשעה 10:46 אודות הולכת רגל שנפגעה מרכב בכביש 60 סמוך למיגרון. "חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לצעירה כבת 20 במצב קשה", נמסר. מצה"ל נמסר כי התקבל דיווח על אירוע דריסה סמוך ליישוב כוכב יעקב שבמרחב החטיבה המרחבית בנימין וכי הפרטים בבדיקה.

פרמדיק מד"א שמוליק דיויד סיפר: "הגענו במהירות למקום, הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לכיכר כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות בראשה ובפלג גופה העליון. סיפרו לנו שרכב פגע בה וברח. העלנו אותה במהירות לאמבולנס תוך כדי טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי לכאב ופינינו אותה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ שלנו שהגיע מהכיוון השני ומפנה אותה לבית החולים כשמצבה קשה ויציב."

ארז שלום חובש איחוד הצלה שנתקל באירוע והזעיק את הכוחות מסר: "תוך כדי שהותי בתחנת הדלק ראיתי רכב פלסטיני יוצא מתחנת הדלק ומתנגש בהולכת הרגל ולאחר מכן נמלט מהמקום. הערכתי כי מדובר בפיגוע דריסה וביקשתי בזריזות ממוקד איחוד הצלה שיזניק למקום את כוחות הביטחון וחובשים נוספים שהגיעו עם תיקי הציוד הרפואי בכדי לטפל בפצועה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשבשלב זה מצבה מוגדר קשה".

פיגוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד