י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דרעי: "מאחל לפרוש שיהיה ראש עיר של כולם"

יו"ר ש"ס לא שכח להדגיש את ההישג בבחירתו של אבוטבול בבית שמש • ברקת: "נפעל ביחד ונשים יריבויות בצד"

צילום: עזריאל משה
צילום: עזריאל משה

הבחירות המוניציפליות הסתיימו בכישלון מהדהד של יו״ר שס, אריה דרעי, באלעד ובירושלים. דרעי מיהר להתנחם בבחירתו של אבוטבול לקדנציה שניה בראשות העיר בית שמש: "תנועת ש"ס מברכת את נציגה ראש העיר בית שמש משה אבוטבול על היבחרו בשנית לראשות העיר. אמון התושבים בעיר עם אוכלוסיה מגוונת מוכיח את יכולותיו וסגולותיו, אני תפילה כי ימשיך להוביל את העיר להישגים למען כלל תושבי העיר", מסר.

דרעי התייחס אמש (ג) גם לתבוסה באלעד: "שוחחתי כעת עם ישראל פרוש, בירכתי אותו על בחירתו לראשות העיר אלעד, איחלתי לו שיזכה להיות ראש עיר של כולם, אני מאחל לו הצלחה בתפקידו החדש ומקוה שיוביל את העיר לשגשוג ואחדות לטובת כלל התושבים".

ואילו המפסיד, צוראל קריספל, כבר הדגיש כי יסכים לשבת לצידו של פרוש בתפקיד סגן ראש העיר.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, מסר עם היוודע בר זכייתו בקדנציה נוספת כראש העיר: "הבחירות האלה לא היו קלות, מהמירוצים הקשים ביותר, אבל הערב תושבי ירושלים נתנו לנו מנדט להוביל את העיר עם אותו החזון ואותה הדרך לעוד חמש שנים. אני קורא לכל הסיעות והציבורים בירושלים להסתכל קדימה. חייבים לפעול ביחד ולשים יריבויות בצד. זה לא הזמן להתחשבנויות אלא לחיבוקים".

ואילו המפסיד, משה ליאון, הבהיר בנאום ההפסד: "לא באתי בשביל ג'ובים, כוונותיי היו בהחלט כנות ונכונות, מודה לחברי הטוב אביגדור ליברמן שעשה מאמץ כן ואמיתי לעשות טוב לעיר ירושלים".
דרעי הפסד קריספל פרוש ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד