ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

ח"כ יוסף טייב הגיע לביקור עבודה במוקד הארצי של מד"א

במהלך ישיבת העבודה אמר מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני מודה לח"כ טייב, על שהקדיש מזמנו והגיע למוקד הלאומי של מגן דוד אדום במטרה ללמוד ולעמוד מקרוב על פעילות הארגון למען אזרחי מדינת ישראל" • ח"כ יוסף טייב: "אני מלא הערכה והוקרה לפעילות של מד"א. אתם עושים עבודת קודש. אני ישמש כנציג שלכם בכנסת  

ח"כ יוסף טייב הגיע לביקור עבודה במוקד הארצי של מד"א
מד''א - ביקור ח''כ יוסי טייב צילום: באדיבות המצלם

ח״כ יוסף טייב מסיעת ש"ס הגיע לסיור מקצועי מיוחד במוקד הארצי של מד"א בקריית אונו ולישיבת עבודה עם מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין וסגל הפיקוד הבכיר של מד"א. 

חבר הכנסת טייב ערך הכרות מעמיקה עם מכלול פעילות הארגון, ערך סיור מקיף במוקד הלאומי, למד על מצבת כוח האדם של הארגון בדגש על עשרות אלפי המתנדבים והכיר לעומק את הפעילות הענפה אותה מוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל. עוד שמע ח"כ טייב על האתגרים, הכוננות והמוכנות לחירום כשהארגון נדרש לעמוד בהם ושלא כמו המשטרה, כיבוי אש וצה"ל, אינו מתוקצב ע"י המדינה.

ח"כ טייב התעניין רבות בפעילות בנק החלב הלאומי שמפעיל הארגון על מנת לסייע לפגים ופעילות שירותי הדם של מד"א. בנוסף, התעניין חבר הכנסת טייב בפעילות המתנדבים במגן דוד אדום וקיבל סקירה על שילובם של מתנדבי מד"א רבים מהמגזר החרדי שמצילים חיים 24 שעות ביממה באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ של מד"א וככונני תגובה מיידית ופועלים תחת ארגוני ההצלה החרדיים הפרוסים בכל רחבי הארץ וכפופים מקצועית למד"א.

מד''א - ביקור ח''כ יוסי טייב • באדיבות המצלם

במהלך ישיבת העבודה עם ח"כ טייב ציין אלי בין ואמר כי "אין עוד גוף בישראל שצריך להיערך לכל כך הרבה תרחישים ואופציות בישראל, והוא לא מתוקצב במדינת ישראל. אנחנו גוף ההצלה הלאומי של מדינת ישראל, ותחתינו כ-25 ארגוני הצלה בכל רחבי הארץ".

ח"כ יוסף טייב הדגיש בפני המנכ"ל וסגל הפיקוד של מד"א כי הוא "מלא הערכה והוקרה על הפעילות של מד"א. אני מכיר חלק מהמתנדבים שלכם. אתם מלאכים ועושים עבודת קודש. אני עוקב זמן רב אחרי הפעילות שלכם, ואתם ראויים לכל שבח והוקרה. אני שמח שהגעתי לסיור והתרשמות. אינה דומה שמיעה לראייה. כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא. אני ישמש כנציג שלכם ויקדם בכנסת מה שתצטרכו. אני רוצה לברך אתכם גם על המהלך החשוב של התקנת עמדות החייאה עם מכשיר דפיברילטור בכניסה לבתי הכנסת ברחבי הארץ. כל מהלך כזה הוא מציל חיים בישראל".

בתום הסיור המקיף הוסיף ח"כ טייב: "סיירתי במוקד הארצי של מד"א בליווי מנכ"ל הארגון אלי בין וצוותו המסור, קיבלתי סקירה על הפעילות הענפה של הארגון ועודכנתי באתגרים ובתוכניות העתידיות, התרשמתי מהידע ומהמקצועיות למען הצלת אזרחי ישראל ומאחל לשיתוף פעולה פורה בעתיד".

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר בתום הסיור: "אני מודה לח"כ טייב, על שהקדיש מזמנו והגיע למוקד הלאומי של מגן דוד אדום במטרה ללמוד ולעמוד מקרוב על פעילות הארגון למען אזרחי מדינת ישראל".

מד"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד