י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שתו לחיים דרך הטלפון

השידוך המפתיע של בן הרבי מסקווירא

שידוך מעניין ודרמטי בעולם החסידות: הרה"צ רבי יעקב יוסף טווערסקי, בנו של הרבי מסקווירא התארס בשעה טובה ומוצלחת עם בתו של הרבי מקאלשיץ מבני ברק. האדמו"רים המחותנים שתו לחיים דרך הטלפון. שמחת הווארט הערב בשיכון סקווירא. האזינו להקלטה על הבשורה בקו החסידות

השידוך המפתיע של בן הרבי מסקווירא
הרה"צ רבי יעקב יוסף טווערסקי צילום: די וואך

אמש (שני) התבשר עולם החסידות על שידוך דרמטי ומעניין מאוד בחצרות הקודש. הרה"צ רבי יעקב יוסף טווערסקי, בנו של הרבי מסקווירא התארס בשעה טובה ומוצלחת עם בתו של האדמו"ר רבי ישכר שלמה הלברשטאם מקאלשיץ בני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי סגירת השידוך הייתה אמורה להיות ביום רביעי השבוע במעונו של הרבי מסקווירא, אך בסופו של דבר המחותנים שתו לחיים ובירכו זה את זה באמצעות הטלפון. שמחת הווארט והאירוסין יתקיימו במעונו של הרבי מסקווירא בסוף השבוע במסגרת בני המשפחה בלבד.

בחצר חסידות סקווירא בישרו לציבור על השמחה המרגשת דרך קו המידע של החסידות יום שני בלילה פרשת ויצא בורא עולם בקניון השלם זה הבנין, בקול רינה ותודה שמחים אנו חסידים ואנשי מעשה, אנחנו מברכים את השידוך שנעשה בבית המלכות, הרה"צ רבי יעקב יוסף שליט"א בן רבינו שליט"א, הכלה בת האדמו"ר רבי שלמה הלברשטם, מבני ברק, הלחיים יהיה ביום רביעי בערב בביתו של הרבי שליט"א, סימן טוב ומזל טוב יהא לנו ולכל ישראל".

הרה"צ רבי יעקב יוסף הינו בנו השלישי של הרבי מסקווירא, מדובר באישיות סוחפת במיוחד ולו עדת מעריצים גם מחוץ לחצר הקודש סקווירא. בשבוע שעבר הגיע לביקור בארץ, במהלכו השתתף ונשא דברים בכינוסי ענק לקהל החסידים המתגוררים בארץ נגד פגעי הטכנולוגיה.

אבי הכלה האדמו"ר מקאלשיץ, המתגורר בקרית ויז'ניץ בבני ברק, מחותן עם אדמו"רים גדולים ומפורסמים מהארץ ומחו"ל, הינו בנו של האדמו"ר הצדיק רבי ברוך מגארליץ זצ"ל מבני ברק, שהיה נינו של בעל ה'דברי חיים' מצאנז, ומיוחס גדול, בין היתר לצדיקי בית טשערנוביל, קרלין, חב"ד, ייטב לב,ה ישמח משה ועוד. 

הרבי מקאלשיץ בריקוד עם אחיו האדמו"רים מגארליץ

לפני חצי שנה חיתן האדמו"ר את נכדתו עם בנו של הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר, אב"ד ויז'ניץ אלעד,ובנו של האדמו"ר מויז'ניץ.

 השדכן בשידוך מיוחד זה היה אח הכלה הרה"צ רבי מרדכי דוב הלברשטאם מבית שמש.

חנו לא נותר אלא לאחל ברכת מזל טוב ובניין עדי עד. 

החתן, רבי יעקב יוסף עם אביו הרבי מסקווירא

חסידות סקווירא שידוך קאלושיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד