כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מה הם עשו רע? ביבי"

הדרישה החריגה של נתניהו; לפיד תוקף ומפציר

נתניהו מבקש להחליף את הנהגים ששימשו את בנט ולפיד כראשי ממשלה בשיירה לנהגים מטעמו שימונו כמשרת אמון שלו. מדובר בבקשה חריגה שלא עלתה בעבר | לפיד תוקף: "בלי הסבר, בלי סיבה. אנשי מקצוע שלא עשו שום דבר רע פתאום מסומנים,ֹ יספגו הרעה בתנאים. אולי יפוטרו"

הדרישה החריגה של נתניהו; לפיד תוקף ומפציר
שיירת ראש הממשלה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מתכונן לחזרתו לתפקיד ודורש להחליף את נהגי שיירת ראש הממשלה בנהגים מטעמו. נתניהו לא מעוניין שנהגי השיירה ששימשו את ראשי הממשלה הקודמים נפתלי בנט ויאיר לפיד ימשיכו בתפקיד "מטעמי שמירה על אמון". כך מדווח מיכאל שמש ב'כאן 11'.

יצוין כי נתניהו זכאי כמובן לנהג אישי שהוא משרת אמון משלו. אבל הוא לא מסתפק בכך ומעוניין כעת בהחלפת כל נהגי השיירה שהם עובדי משרד ראש הממשלה - עובדי מדינה ולא כאלה שמונו לתפקיד כמשרות אמון.

ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד מגיב לפרסום וקורא לנתניהו שלא לעשות כן: "כשנכנסתי לתפקיד ראש הממשלה פגשתי את הנהגים שעובדים במשרד. חלקם שנים, חלקם מעל עשרים שנה. אנשים טובים, מקצועיים, עם משפחות. היום פורסם שלשכת נתניהו דורשת להחליף את "כל מי שעבד עם לפיד". ככה, בלי הסבר, בלי סיבה. אנשי מקצוע שלא עשו שום דבר רע פתאום מסומנים,ֹ יספגו הרעה בתנאים. אולי יפוטרו".

לפיד הוסיף ופנה לליבו של נתניהו: "כמה קל לפגוע באנשים,ֹ ולמה? מאיזו סיבה? מה הם עשו רע? ביבי, אל תעשה את זה. זה לא ראוי". כך ראש הממשלה היוצא שיהפוך תוך ימים ליו"ר האופוזיציה בשנית.

נהג ראש הממשלה שיירת ראש הממשלה ראש הממשלה בנימין נתניהו יאיר לפיד נהגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד