א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מי כעמך ישראל

בעל מוגבלות חיפש רכב בזול: הגולשים הציעו לו חינם

אדם שהיה זקוק לרכב לאשתו, פרסם בפייסבוק פוסט ובו כתב את הסכום שהוא יכול לשלם על רכב לאשתו, הוא כתב כי הרכב מאד חשוב לו בשל מצבו הרפואי, ועם ישראל התגייס בהמוניו לסייע לו להשיג רכב בחינם

בעל מוגבלות חיפש רכב בזול: הגולשים הציעו לו חינם
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: pixabay

מי כעמך ישראל. נדיר חובב, פרסם בחשבון 'פשפשוק - רכב' בפייסבוק כי הוא מחפש רכב לאשתו, ובשל מצבו הבריאותי הוא לא יכול לשלם הרבה. בפוסט הוא כתב. "מחפש רכב קטן לאישתי עד 7500₪ שיהיה במצב מצוין, אשמח שתבואו לקראתי במחיר, אני אדם נכה וכל שקל חשוב לי". ותגובות הגולשים ריגשו את כל מי שראה אותן.

"חבר יקר תבחר רכב שמתאים לך במחיר ואני קונה לך אותו במתנה ממני" כתב אחד הגולשים. אחר כתב "חבר יקר אשמח לעזור בכמה שצריך מוזמן לפנות אלי בפרטי". מוכר מכוניות כתב: "יש לי סוכנות רכבים בראשון לציון אני יותר מאשמח לתת לכם רכב ללא עלות". סוכן מכוניות נוסף כתב "יש לי מבחר רכבים תוכל להגיע ולבחור איזה רכב שתרצה ותשלם כמה שמתאים לך". אחד המגיבים כתב: "יש לי רכב סיטרואן. רצינו למכור ב-10000 ש"ח אך בשמחה אתן לך במחיר שאתה מבקש".

נדיר חובב, התרגש מאוד מהפוסטים והתגובות וכתב בתגובה: "תודה לכם עם ישראל תודה לכל האנשים היקרים שדואגים לי ומשמחים אותי, התורה אומרת אדם שמעניק ודואג לאשתו זוכה לפרנסה ולכל הטוב, כי האישה היא השפע של הבית, תודה לכל מי שרוצה לדאוג לי בחינם, אבל אני רוצה להעניק לה שתרגיש שזה ממני תודה לכם אוהב אתכם".

 

פייסבוק מי כעמך ישראל רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד