כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לשים סוף לשחיתות

בריטניה: המשטרה פרסמה 'קו חם' להלשנות על שוטרים

משטרת בריטניה משיקה קו חם אנונימי עבור אנשים שרוצים לדווח על שוטרים מושחתים ושוטרים מתעללים. ניתן להשתמש בקו הטלפון כדי לדווח על שוטרים מכל הדרגות, כמו גם צוותי משטרה המנצלים לרעה את כוחם ואת עמדת האמון שלהם

בריטניה: המשטרה פרסמה 'קו חם' להלשנות על שוטרים
שוטרים בלונדון. אילוסטרציה צילום: pixabay

משטרת בריטניה הודיעה כי מעתה ניתן לדווח בעילום שם על שוטרים מושחתים בלונדון לאחר שהושק אתמול 'קו חם' להלשנה. ניתן להשתמש בקו הטלפון כדי לספר על שוטרים מכל הדרגות וכן על צוותי משטרה המנצלים לרעה את כוחם ואת עמדת האמון שניתנה להם.

ההחלטה לכך הגיעה לאחר הריגת אישה בריטית בשם שרה אוורארד על ידי השוטר ויין קוזנס, והרשעות של שני שוטרים אחרים שצילמו ושיתפו תמונות של האחיות הנרצחות הנרי וניקול סמולמן. הפרסום של המספר הוא חלק מתוכנית רחבה יותר נגד שחיתות וחשיפה של שוטרים שפוגעים בתדמית המשטרה.

מוקד שירות נגד שחיתות והתעללות במשטרת המטרופולין בלונדון ינוהל על ידי ארגון הצדקה העצמאי Crime Stoppers. הצוות המיומן במיוחד שלהם יענה לשיחות וייקח מידע כדי להבטיח את האנונימיות של המתקשרים.

המפקד ג'יימס הרמן, ראש המחלקה נגד שחיתות והתעללות, אמר: "ישנם עשרות אלפי אנשים במשטרה שעובדים קשה כדי למלא את חובותינו ביושר, זה מרגיז את האנשים הטובים שלנו שיש שוטרים או צוותים שמנצלים לרעה את סמכויותיהם ומאכזבים את הציבור".

"אנחנו רוצים להרגיע את הרוב במשטרה לדעת שאנשים מושחתים יורחק, אבל גם שהציבור יראה באיזו רצינות אנחנו מתייחסים לניצול כוח לרעה ועד כמה אנחנו נחושים לבנות מחדש את האמון במשטרה".

משטרת לונדון בריונות שוטרים אלימות שוטרים מלשינון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד