כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חולדות אמיצות

השוטרים גילו כי 500 קילו מריחואנה נאכלו

חולדות שלא מפחדות משוטרים פרצו לתחנת המשטרה ואכלו 500 ק"ג מריחואנה. השוטרים טענו שהם אחסנו את הסמים במחסני המשטרה, השורצים בחולדות

השוטרים גילו כי 500 קילו מריחואנה נאכלו
אילוסטרציה. צילום: pixabay

חולדות שלא חוששות משוטרים בהודו, אכלו 500 ק"ג של חשיש שנתפס והיה מוחזק בתחנת משטרה. תובע משטרתי אמר "היצורים לא מפחדים" מאכיפת החוק. המשטרה טענה כי "החולדות לעגו לשוטרים ואכלו 500 ק"ג של חשיש" שנתפסו בשתי מבצעים לתפיסת סמים שונים.

השוטרים קיבלו הוראה על ידי בית משפט בעיר מאתורה, אוטר פראדש, להציג את הסמים לאחר המבצע לקראת הדיון בבית המשפט, שכן הסמים עומדים לשמש כראיה בתיק שהם אמורים לשפוט.

עם זאת, המשטרה טענה כי היא לא הצליחה למצוא את הסמים מכיוון ש"החיות חסרות הבושה אכלו את הסמים". השוטרים טענו שהם אחסנו את הסמים במחסני המשטרה, השורצים בחולדות, כך דווחה התקשורת המקומית.

"אין מקום בתחנת המשטרה שבו ניתן להציל את הסחורה המאוחסנת מהעכברושים. יתרת המריחואנה מהמשלוח הענק הושמדה על ידי שוטרים", כך אמר התובע המשטרתי לבית המשפט. "חולדות הן חיות קטנות, והן לא מפחדות מהמשטרה" אמר.

ממסמכי בית המשפט עולה, שיותר מ-700 ק"ג מהסם היו בסיכון להיפגע על ידי חולדות, וזאת לא הפעם הראשונה שמכרסמים אוכלים מריחואנה לאחר שנתפסה.

מריחואנה חולדה הודו סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד