י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
משגרים מסר מאיים

ב'אגודת ישראל' מאשימים את הליכוד ב"גרירת רגלים"

המשא ומתן הקואליציוני מתעכב בעקבות אי הסכמות וחילוקי דעות משמעותיים בין הליכוד ליהדות התורה | בבטאון אגודת ישראל מאשימים הבוקר את הליכוד ומחריפים את הטון עם מסר מאיים

ב'אגודת ישראל' מאשימים את הליכוד ב"גרירת רגלים"
נתניהו עם ח"כים חרדים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

באגודת ישראל מחריפים את הטון לנוכח הקשיים במו״מ ומאשימים את הליכוד ב"גרירת רגלים" ומעבירים מסר תקיף לפיו, מבלי שיסדרו דווקא את הנושאים המהותיים לא יהיה רוב לממשלה.

בביטאון ׳אגודת ישראל׳ - המבשר, פורסמה הבוקר (שלישי) בכותרת ראשית ידיעה בה האשימו את הליכוד ב"משא ומתן הקואליציוני המתנהל בעצלתיים", בכתבה נכתב כי "ביהדות התורה הביעו אמש תסכול, מורת רוח וחוסר שביעות רצון מהתנהלות הליכוד כלפי נציגי המפלגה. מדובר בהתנהלות קלוקלת ונלוזה של הליכוד המבטאת את ההיפך הגמור מהתנהלות בין שותפים ואשר מובילה בהכרח לדריכת המשא ומתן הקואליציוני בנקודת ההתחלה".

עוד תקפו בביטאון והאשימו כי "הליכוד בוחר מצידו לנהל דיונים ממושכים וחסרי תוחלת, גורר רגליים, לא חוזר עם תשובות ולא מגיע להסכמות", אחרי שח"כ במפלגה צוטט כשהוא מעביר מסר חריף ומאיים באומרו "לא מדובר במפלגה אחת שניצחה או איש אחד שניצח – אלא צד פוליטי שלם שאף לא אחד ממרכיביו יכול להקים שלטון בלעדי כלל המרכיבים". אותו חבר כנסת תהה "אם כן מדוע הליכוד בוחר להתנהל בחדרי המשא ומתן בצורה נלוזה מול השותפות העתידיות".

עוד הוסיף חבר הכנסת למתקפה ועקץ את הליכוד "לצד כל מגרעותיה העצומות של הממשלה הקודמת שפגעה בכל היקר לעם היהודי בישראל, היא התייחסה בכבוד לשותפותיה והקשיבה לצרכיהן. כמה מתסכל לגלות שהליכוד בוחר אחרת ומסגל לעצמו התנהלות מבישה כלפי השותפות".  

לצד התסכול הובעה גם ציפיה, שם נכתב "מצופה אפוא מהליכוד להתעשת במהרה, לניהול משא ומתן הגון ולהתנהלות תקינה מול שותפים קואליציוניים עתידיים שיאפשרו הקמת ממשלה ראויה לעם ישראל ויפה שעה אחת קודם".

משא ומתן קואליציוני אגודת ישראל המבשר הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד