כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
'התשיעי שבתשיעי'

חלון הישועות ייפתח לתשע דקות: הסגולה המדהימה שאסור להחמיץ

פרנסה? בריאות? נחת? שידוכים? הצלחה? – גם וגם וגם: בשבת קודש, ט' בכסלו, יעתירו 64 גדולי וצדיקי הדור בשעת רצון מיוחדת במינה • 'התשיעי שבתשיעי' מגיע ואתם לא יכולים לפספס אותו • אבל מה המקור לסגולה הזאת? • כל הפרטים

חלון הישועות ייפתח לתשע דקות: הסגולה המדהימה שאסור להחמיץ
שעון צילום: FREEPIK

בשעת רצון מיוחדת ייפתח לון הזדמנויות קצרצר להשגת כל משאלות ליבנו, בסגולה הקדמונית שמופיעה בספר הקדוש אשר כל גדולי עולם נרעדו כשהזכירו את שמו על דל שפתותיהם. אל הסגולה המיוחדת מצטרפים כל גדולי וצדיקי הדור שליט"א, וכן שליחי 'קופת העיר' ב-12 מקומות קדושים, ואלו יעתירו בזמן הנשגב הזה עבור התורמים, כדי לפתוח להם שערי סייעתא דשמיא, ולהשפיע עליהם משמי מרום שפע של פרנסה, בריאות, הצלחה, נחת מהילדים, שידוכים טובים וכל הישועות הנדרשות.

סגולת 'תשיעי שבתשיעי', מקורה בספר הקדמון 'ברית מנוחה' שהחיד"א מעיד שהוא נכתב עוד לפני תקופתו של רבי שמעון בר יוחאי, ושתלמידי האר"י הקדוש אמרו שהם מתמלאים פחד וחרדה כשהם מזכירים את שמו. המקובל הקדוש רבי חיים ויטאל, תלמידו הבכיר של האר"י זצ"ל כתב על הספר הזה שהוא עמוק מיני עמוק ושהוא נכתב על ידי גילוי אליהו, כשאליהו הנביא מלמד את המחבר סתרי תורה והוא כותב מפיו.

בספר מופיעה הסגולה, ונאמר שם שהשנה התשיעית היא השנה המובחרת, החודש התשיעי הוא החודש הטוב, והשעה התשיעית היא שעת רצון מיוחדת, כך שמי שמתפלל בשעה התשיעית של החודש התשיעי של השנה התשיעית זוכה שתפילתו תתקבל בעת רצון מיוחדת במינה. ב'חסד לאברהם' כתוב שהשעה הזאת היא "מוכנת מאוד להצלחה", והוסיף שהיא כנגד הצינור לכל השפע שמגיע לעולם הזה.

שבת קודש, ט' בכסליו, השעה התשיעית לפי סדר השעות הזמניות – 64 גדולי התורה והחסידות יעתירו בתפילה ויזכירו את שמות התורמים בפרטיות. במקביל שליחי קופת העיר יעתירו ב-12 מקומות קדושים ויזכירו את שמות התורמים! אסור להחמיץ!!!

לתרומה של 640 שקלים להזכרת שמכם על ידי 64 גדולי התורה והחסידות ב'תשיעי שבתשיעי'

לתרומה של 1,000 שקלים להזכרת שמכם על ידי 64 הצדיקים, ושליחי קופת העיר ב-12 מקומות קדושים.

לחצו כאן ותזכו בסגולה הנדירה>>>


קופת העיר סגולה לפרנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד