כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

השכרת יאכטה לאנשים דתיים

האם השכרת יאכטה יכולה להתאים גם למגזר הדתי? התשובה היא בהחלט כן. יותר מזה אפילו נגדיל ונאמר שאין כמעט בילוי שהולם ומתאים יותר למגזר הדתי, מאשר השכרת יאכטה

השכרת יאכטה לאנשים דתיים
יאכטה צילום: FREEPIK

השכרת יאכטה – בילוי מרגש באוויר הפתוח

בציבור הדתי יש לא מעט משפחות גדולות, ומה שמאפיין אותן ומהווה את סימן ההיכר שלהן, זה שהן לרוב מאוד מגובשות, ומחפשות מדי פעם בילוי כייפי ביחד. מאידך, אין הרבה מקומות שיכולים לקלוט את כולם, להציע לכולם סעודה לפי הטעמים השונים שלהם או להעניק להם חוויה שמתאימה לכל הגילאים של בני המשפחה – ושכולם ייהנו ממנה במידה שווה. מהבחינה זו, השכרת יאכטה מהווה פתרון מצוין, שמצד אחד מעניק חוויית שטח מהנה ויוצאת דופן, ומצד שני מאפשר לכל בני המשפחה לבלות במקום מסודר, פרטי, עם החופש לעשות מה שמתחשק – גם אם כל מה שרוצים לעשות זה רק לשבת ולטבול את כפות הרגליים במים.

השכרת יאכטה מאפשרת לכם פיסת ים פרטי משלכם

עבור אנשים שאוהבים את הים אך לא רוצים ללכת לחוף הים מסיבות של דת וצניעות, אין ספק שהרעיון של השכרת יאכטה יכול להיות מושלם. כך, הם יכולים ליהנות מהשמש ומהמים מבלי שאף אחד רואה, אף אחד לא מעיר ואף אחד בעצם לא נמצא בשטח. אפשר לבקש מראש לעצור בלב ים, לקפוץ למים, לשחות ואפילו לצלול.

השכרת יאכטה עם אוכל כשר למהדרין

נכון שכאשר חושבים על רעיון של השכרת יאכטה, הדבר האחרון שעולה לנו לראש זה אוכל כשר? אנחנו מושפעים מכל מיני חלומות שיש לנו בראש, ומה שאנחנו אולי שומעים מסביב. אבל האמת שאם אתם מעוניינים בבילוי על היאכטה, אתם אלה שבוחרים מאיפה להזמין את האוכל. ואתם בהחלט יכולים להזמין את הארוחה שתוגש לכם ממסעדה כשרה למהדרין. אם אתם לא בטוחים או חוששים בגלל עניין הכשרות אתם יכולים להביא את האוכל שאתם מכינים בבית ליאכטה.

השכרת יאכטה היא בילוי שמתאים גם למשפחות עם קטנטנים

אם יש לכם ילדים קטנים בבית, ואתם רוצים להפתיע אותם ואת בני הזוג שלכם בבילוי מסעיר שמתאים לכולם, השכרת יאכטה היא בול בשבילכם!  אתם יכולים להגיע עם עוד משפחה או חברים שיש להם ילדים קטנים, ולבלות במשך כמה שעות על היאכטה הכיפית. אין שום מניעה למשל להביא משחקי מים, מתנפחים ועוד, ולעשות "הפסקה פעילה" בלב הים. הילדים שלכם יזכרו את זה כחוויה משפחתית מאוד מאוד טובה, וגם אתם.

שיט על יאכטה מאובזרת ומסודרת

השיט על היאכטה הפרטית הוא עניין מאוד מסודר, הן מבחינת הרישוי של היאכטה והן מבחינת התעודות המוסמכות של הסקיפר. ביאכטות שלנו אנו מקפידים מאוד על תחזוקת היאכטה, ניקיונה, וכמובן על הבטיחות של המפליגים שלנו.

בילוי שמתאים בכל מזג אוויר ובכל שעה

השכרת יאכטה היא לא בילוי עונתי, או כזה המוגבל לשעות מסוימות. בקיץ אתם נהנים מהאפשרות לקפוץ בלב ים אל תוך המים הנעימים, בחורף אתם מהופנטים משקיעות מדהימות, ומחוויה של התכרבלות סביב תה מהביל או כוס יין אל מול הגלים של ים חורפי.

אנחנו נקראים השכרת יאכטה גלי נעמה , היאכטה שלנו ייחודית עם מזוזות בכל כניסה לחדר כך שגם הקב"ה שומר עלינו בלב ים.

אתם מוזמנים להתקשר אלינו השכרת יאכטה גלי נעמה 0504600470 בכל שאלה המעניינת אתכם בנוגע לחוויה של השכרת יאכטה במרינה הרצליה.

יאכטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד