כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הגויה נדהמה וצייצה

החסיד הותקף מילולית: "המשטרה לא תעשה כלום"

חסיד הותקף מילולית ברכבת לכיוון מנהטן. התקרית פורסמה על ידי נוסעת שכינתה את התקרית "מקרה מפחיד". לדברי עדת הראייה הגבר החסידי לא עשה דבר "מלבד לשבת ברכבת ולדאוג לעניינים שלו", אך בריון ששתה משקאות חריפים קילל אותו

החסיד הותקף מילולית: "המשטרה לא תעשה כלום"
השיכור שותה ברכבת צילום: צילום מסך טוויטר

חסיד הותקף כשנסע ברכבת בניו יורק. התוקף התרברב שמשטרת ניו יורק לא תעשה כלום. התקרית פורסמה בטוויטר על ידי נוסעת אחרת, שכינתה את התקרית "מקרה מפחיד". לדברי עדת הראייה, "האיש החסידי לא עשה כלום, מלבד לשבת ברכבת ולדאוג לעניינים שלו", כאשר ניגש אליו בריון ששתה מבקבוק משקאות חריפים וקילל אותו.

עדת הראייה סיפרה כי האיש "הטריד וקילל והכפיש את היהודי החסידי תוך שהוא מכנה אותו בשמות גנאי". היא כתבה בטוויטר: "אפילו יותר מפחיד, הוא אמר לקורבן אני יכול לתת לך אגרוף ומשטרת ניו יורק לא תעשה כלום בנידון".

התוקף ירד בסופו של דבר מהרכבת. עדת הראייה העונה לשם אנג'לה צייצה בטוויטר: "זה עתה זרקו עלי בקבוק וודקה כשהייתי ברכבת במהלך מתקפה אנטישמית, אדם התנכל לגבר יהודי חסידי שלא עשה כלום חוץ מלשבת ברכבת ולדאוג לעניינים שלו, זה באמת היה מפחיד לראות את האיש".

עוד כתבה: האיש במכנסי טרנינג ירוקים, הטריד את האיש היהודי החסידי תוך שהוא מכנה אותו בשמות גנאי. זה קורה לעיר שלנו ראיתי מישהו יורה ברכבת בשבוע שעבר ועכשיו זה, העיר שלנו נמצאת בריקבון עצום ולא עושים כלום".

היא הוסיפה "אפילו האיש בירוק אמר שהוא יכול לתת לו אגרוף והמשטרה לא תעשה כלום בקשר לזה, אתם יודעים מה, הוא כנראה צודק, העיר הזו מפחידה". התקרית הזו מביאה לידי ביטוי את המצב העגום שבו נמצאת העיר ניו יורק, שבה הפושעים כל כך בטוחים ביכולתם לבצע פשע אלים ללא חשש מעונש.

משטרת ניו יורק תקיפה מילולית שיכור אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד