כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מלחמת אוקראינה רוסיה

זלנסקי מזהיר מ"היחסים האישיים" בין נתניהו ופוטין

הנשיא האוקראיני מזהיר כי יחסיו האישיים של רה"מ המיועד של ישראל עם נשיא רוסיה עלולים להשפיע על "היחסים ההיסטוריים" בין מדינתו לישראל. "בשיחה עם נתניהו - פירטתי לו את סוגיית העברת הנשק. הוא יודע שזה לא נשק התקפי נגד רוסיה, אלא בהגנה על אזרחים"

זלנסקי מזהיר מ"היחסים האישיים" בין נתניהו ופוטין
נשיא אוקראינה זלנסקי צילום: לשכת הנשיא

"היחסים האישיים" של ראש ממשלת ישראל המיועד בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה פוטין עלולים להשפיע על "היחסים ההיסטוריים" בין ישראל לאוקראינה, כך אמר היום (רביעי) הנשיא וולודימיר זלנסקי בוועידת DealBook של ה'ניו יורק טיימס'.

נשיא אוקראינה הוסיף מסר לראש ממשלת ישראל הנבחר, לו מערכת יחסית וותיקה עם נשיא רוסיה פוטין ואמר כי "כמובן שאם הוא (נתניהו) רוצה לשמור על קשריו האישיים עם פוטין, הוא יכול להמשיך לעשות את מה שהוא עושה. אבל אם הוא רוצה לשמור על היחסים ההיסטוריים בין ישראל לאוקראינים, הוא צריך לעשות כל מה שביכולתו כדי להציל כמה שיותר אנשים".

זלנסקי, שמעוניין בסיוע צבאי-ישראלי בעיקר בכל מה שקשור למערכות הגנה, אמר: "אני קורא לנתניהו לא לנסות לאזן בין שני העמים כשהוא יחזור לתפקיד". לדבריו, "בשיחה עם נתניהו - פירטתי לו את סוגיית העברת הנשק. הוא יודע שזה לא נשק התקפי נגד רוסיה, אלא בהגנה על אזרחים".

ולדימיר זלנסקי ולדימיר פוטין בנימין נתניהו מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד