כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ברוך דיין האמת

סוחר הלולבים המפורסם מבני ברק נפטר מהמחלה

מנופה של חצר חסידות נדבורנה נעקרה דמותו של הרה"ח ר' אברהם אריה פיגה ז"ל, מחשובי החסידים שהיה מראשי הנהלת המוסדות במשך שנים רבות והיה מפורסם כבעל 'לולבי פיגה' המפורסמים. נפטר ל"ע מהמחלה הקשה בגיל 54. הלוויתו הערב

סוחר הלולבים המפורסם מבני ברק נפטר מהמחלה
הרה"ח ר' אברהם אריה פיגה ז"ל צילום: מ.ש

ברוך דיין האמת: מבית החולים שיבא בתל השומר מגיעה הערב (רביעי) הבשורה המעציבה על פטירתו של הרה"ח ר' אברהם אריה פיגה ז"ל, מחשובי חסידי נדבורנה שחלה ל"ע במחלה הקשה והנוראה ונפטר בגיל 54. 

רבים התפללו לרפואתו של ר' אברהם אריה בן מרים ואף בני החסידות קיבלו על עצמם חיזוקים שונים וקבלות טובות, אך למגינת לב הוא נלקח לבית עולמו בטרם עת. 

המנוח ז"ל נולד בט"ז אדר תשכ"ח, לאביו הרב מאיר שלמה פיגה ז"ל ולאמו מרת מרים שתחי'. 

בילדותו למד בתלמוד תורה של חסידי בעלזא, ובבחרותו בחצר חסידות נדבורנה בהיותו חסיד בכל רמ"ח ושס"ה, היה מקושר לאדמו"ר בעל ה'באר יעקב' מנדבורנה זצ"ל וליבלחט"א האדמו"ר שליט"א שאף ביקרו בשבוע האחרון. 

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי', בתו של יבלחט"א הרה"ח ר' אשר אנשיל פייג, מחשובי חסידי ויז'ניץ. 

במשך חייו עסק לפרנסתו כסוחר הלולבים המפורסם בארבעת המינים 'לולבי פיגה' הידועים, בהיותו סוחר גדול היה אדם ישר ששירת את לקוחותיו בנאמנות ובמסירות. 

במשך שנים רבות היה מראשי הנהלת מוסדות נדבורנה והיה ראש וראשון לכל דבר שבקדושה. 

למרות ייסוריו הרבים בשנים האחרונות בעקבות המחלה הנוראה שקיננה בגופו הוא קיבל את ייסוריו באהבה ובאמונה, הודה תמיד להשי"ת על החסדים שעשה עמו בכל רגע ובפיו היה שגור שם שמים. 

זכה והעמיד אחריו דור ישרים מבורך זרע ברך ה', עשרה ילדים מתוכם שלושה ילדים שטרם נישאו. 

מסע הלוויה תצא הערב בשעה 22.00 מביתו ברחוב בן יעקב 28 בבני ברק ותעבור דרך בית המדרש הגדול בקרית נדבורנה לבית החיים החדש באלעד, שם ייטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 

חסידות נדבורנה הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!