י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שמה לתפילה

תינוקת בת ארבעה חודשים טבעה למוות: אמה במצב קשה

אסון נורא באיי הבתולה ארה"ב, אשתו ובתו של שליח חב"ד הרב אשר פדרמן, טבעו בנהר ביום שלישי בלילה. האמא הוצאה מהמים מחוסרת הכרה וללא דופק. לאחר מאמצים הצליחו צוותי החירום להחזיר את הדופק והעבירו אותה למרכז רפואי. בתה התינוקת בת ארבעה חודשים נמצאה במים ללא רוח חיים

תינוקת בת ארבעה חודשים טבעה למוות: אמה במצב קשה
אילוסטרציה צילום: pixabay

טרגדיה נוראה התרחשה בסנט תומאס באיי הבתולה השייך לארה"ב, כאשר אשתו ובתו הפעוטה של שליח חב"ד לסנט תומאס, הרב אשר פדרמן, טבעו בנהר ביום שלישי בלילה.

האם, הניה, המשמשת כמנהלת של בית חב"ד סנט תומאס, הוצאה מהמים מחוסרת הכרה וללא דופק. לאחר מאמצים נרחבים, הצליחו צוותי החירום להחזיר לה את הדופק והעבירו אותה למרכז רפואי אזורי שניידר, שם היא מורדמת ומונשמת.

זמן קצר לאחר מכן נמצאה במים גופתה של שטרנא שרה ע"ה בת ארבעה חודשים. מדיווחים שונים עולה כי גברת פדרמן ניסתה להציל את בתה אחרי ששתיהן טבעו. מלבד שטרנא שרה ע"ה, למשפחת פדרמן יש 12 ילדים בגילאים מגיל שנה עד גיל 17.

כל בני המשפחה קיבלו את ההודעה על הטרגדיה הנוראה ונעזרים בעסקנים. מקורות אומרים לאתר Yeshiva world news, כי מטוס 'אייר הצלה' המריא במהלך הלילה כדי להטיס את בני המשפחה שיהיו יחד מאחר והם נמצאים במקומות שונים בארה"ב. האם עדיין במצב אנוש ביותר.

אנא התפללו לרפואת הניה בת ברכה דבורה לאה לרפואה שלמה

אסון טביעה ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד