כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"יום זעם" בשטחים

'גוב האריות' מאשים את בן גביר בהרג 5 פלסטינים | בן גביר: "להשמיד אותם"

ארגון הטרור משכם פרסם הודעה נגד השר לביטחון הלאומי המיועד, והאשים אותו בהריגת חמישת המחבלים ביממה האחרונה | בן גביר השיב לארגון הטרור: "לא נרתע ולא מפחד מאיומים של ארגון טרור על חיי, קורא לצה"ל להשמיד את הארגון"

'גוב האריות' מאשים את בן גביר בהרג 5 פלסטינים  | בן גביר: "להשמיד אותם"
איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ארגון הטרור 'גוב האריות' מאשים את כניסתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לתפקיד המיועד כשר לביטחון לאומי ומטיל עליו את האחריות בהרג חמישה פלסטינים ביממה האחרונה. הארגון שהפציע לאחרונה כשהוציא אל הפועל פיגועים רבים מכריז על "יום זעם" בקרב הפלסטינים עקב הרג חמשת השאהידים.

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר מסר בתגובה להודעת גוב האריות: "משבח את צה"ל ומפקדיו על האירועים האחרונים וקורא להוסיף ולהרוג מחבלים. אני לא נרתע ולא מפחד מאיומים של ארגון טרור על חיי". 

בן גביר גם קרא לצה"ל "להשמיד את הארגון ששם לעצמו למטרה לרצוח כמה שיותר מאזרחי ישראל". הוא הוסיף: "את הטרור מנצחים במתקפה בלתי פוסקת - ללא פשרות. חיילנו היקרים - תמשיכו".

בתחילת השבוע, הג'יהאד האיסלאמי איימו על חייו של בן גביר, ובהודעה שהוציא ארגון הטרור נכתב כי גורלו של יו"ר עוצמה יהודית יהיה "גורלו יהיה כגורלו של רחבעם זאבי". בן גביר הגיב: "לא ירתיעו אותי - צריך לכתוש אותם. אנחנו נחושים להחזיר את הביטחון לתושבי מדינת ישראל".

"מינויו של בן גביר לשר לביטחון הפנים של הכיבוש יזרז את מותו, אינשאללה", אמרו בג'יאהד האיסלאמי. "כל ההקצנה והפשיעה הציונית ההולכת וגוברת נגד עמנו מוכיחה שהכיבוש מבין רק את שפת הכוח, וכן הוא לא יעזוב את אדמתנו אלא באמצעות התנגדות", הוסיף עז א-דין. "גורלו של בן גביר יהיה כשל רחבעם זאבי, שהחזיק ברעיון של גירוש כל הערבים מאדמת פלסטין".

יום זעם גוב האריות איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד