כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

כתב אישום: בן 15 תקף ערבייה ממניע גזעני

בן 15 התיז גז מדמיע לכיוון פניה של המתלוננת על מנת לפגוע בה ולהשפילה, מכיוון שהיא ערביה • בקשה למעצר עד תום ההליכים

כתב אישום: בן 15 תקף ערבייה ממניע גזעני

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד בני ליבסקינד, הגישה היום לבית המשפט השלום לנוער בעיר, כתב אישום נגד קטין יהודי, תושב חיפה בן 15, בגין תקיפה הגורמת חבלה ממשית ממניע גזעני והחזקת סכין שלא כדין. הנאשם ביצע את המעשים כלפי המתלוננת בכוונה לפגוע בה ולהשפילה בשל היותה ערביה.

על פי כתב האישום, ביום ראשון ט"ז בחשוון נסעה אחת המתלוננות בת 55, יחד עם חברתה ואחותה ברכבת הקלה בירושלים בדרך לבית החולים שערי צדק, על מנת לקבל טיפול רפואי למחלה ממנה היא סובלת. המתלוננות לבשו לבוש מוסלמי מסורתי.

באותה עת, נסע הנאשם בקרון הרכבת בו נסעו המתלוננות כשהוא לובש חולצה עם הכיתוב "יהודים קונים מיהודים" ועל גבו תיק גב ובו סכין "לדרמן" ורוגטקה.

כשהרכבת הגיעה לתחנת יפה נוף, ירדו המתלוננות מהרכבת. הנאשם גם ירד מהרכבת והתחיל לעקוב אחריהן.

חברתה של המתלוננת, ששמה לב כי הנאשם עוקב אחריהן, הסתובבה אליו ושאלה אותו לרצונו. המתלוננת, ששמעה את דברי חברתה, הסתובבה גם לעבר הנאשם.

אז הוציא הנאשם מכיסו גז מדמיע שהיה ברשותו והתיז לכיוון פניה של המתלוננת מטווח קצר, על מנת לפגוע בה ולהשפילה מכיוון שהיא ערביה.

כתוצאה ממעשי הנאשם, המתלוננת סבלה מפגיעה בפניה ובעינה השמאלית ונזקקה לטיפול רפואי בבית החולים. בנוסף, עקב מעשים אלו, נבצר ממנה לקבל טיפול במחלתה במועד.

יחד עם כתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.
גז מדמיע רכבת קלה ירושלים ערביה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד