ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תומכי טרור

הפרלמנט הבלגי פרסם תערוכה של מחבלים

מיכאל פרייליך, חבר הפרלמנט החרדי בבלגיה זועם על תערוכה שמציגה טרוריסטים כ"מסכנים שסובלים מהכיבוש": "עברתי בכניסות לפרלמנט וראיתי תמונות על ילדים פלסטינים. הייתי מזועזע כשאני ראיתי שזאת תערוכה של ארגון שבישראל קבעו שהם מממנים טרוריסטים ובישראל הם מחוץ לחוק"

הפרלמנט הבלגי פרסם תערוכה של מחבלים
התערוכה המקוממת צילום: באדיבות המצלם

הפרלמנט של בלגיה פרסם תערוכה של מחבלים קטינים, שם נטען כי מדובר ב'מעצר שווא של ילדים'. הדבר עורר את זעמה של ישראל והביא את השגרירה לקרוא ליו"ר הפרלמנט להסיר את התערוכה, אך האחרון מסרב. מיכאל פרייליך, חבר הפרלמנט החרדי בפרלמנט הבלגי: "עברתי בכניסות לפרלמנט וראיתי תמונות על ילדים פלסטינים. הייתי מזועזע כשאני ראיתי שזאת תערוכה של ארגון שבישראל קבעו שהם מממנים טרוריסטים ובישראל הם מחוץ לחוק".

פרייליך אמר כי מיד לאחר שנתקל בתערוכה, עדכן את השגרירות הישראלית שהחלה לפעול בעניין. "עשינו מחקר עם המכון לחקר ארגונים לא־ממשלתיים על התערוכה הזו שמראה איך התערוכה הזו מבוססת על שקרים המבוססים על עיוותים, דברים שאינם נכונים, רק כדי לפגוע בישראל", אמר.

בתערוכה נטען כי ילדים פלסטינים נעצרים ללא סיבה ומוכנסים לבידוד. פרייליך הסביר כי זהו החוק הבין לאומי ועל פיו בדיוק פועלת ישראל. בשבוע האחרון ארגונים יהודיים בבלגיה גם שלחו מכתב וביקשו מהפרלמנט הבלגי לבטל את התערוכה. נשיא הפרלמנט אמר שהוא מסרב להוריד את התערוכה בטענה ש'צריך לשמוע את כל הצדדים בעניין".

חבר הפרלמנט אמר ל'בחדרי חרדים' כי הוא היה בהלם לראות את התערוכה. "ברור שישראל עוצרת צעירים פלסטינים, כי הם טרוריסטים, והעולם חושב שהם חפים מפשע כי ארגונים שונים מציגים אותם כקורבנות של "הכיבוש הישראלי", הדברים האלה לא נכונים, אני פניתי לכל מי שאפשר כולל ארגונים יהודיים מקומיים, שגרירות ישראל בבלגיה שמנסים לבטל את התערוכה". עוד אמר: "אני הדפסתי 150 פלאיירים עם הסבר על הפרופגנדה והשקרים שלהם, ואתן את זה לכל חבר פרלמנט, כולל את הרצח האחרון של הבחור הצעיר אריה שצ'ופק הי"ד שנרצח בירושלים בפיגוע טרור".

מחבלים מיכאל פרייליך אנטישמיות בבלגיה הפרלמנט בבלגיה פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד