כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תענוג של אוכל יהודי

ליל שישי בחשמונאים 7: תשכחו מכל מה שטעמתם עד היום!

כל מי שדרכה רגלו פעם אחת בהחשמונאים 7 הופך למנוי קבוע שלא יכול לוותר יותר על החוויה • אנו מזמינים גם אתכם להתענג

ליל שישי בחשמונאים 7: תשכחו מכל מה שטעמתם עד היום!
החשמנואים 7 צילום: בחדרי חרדים

מאות (!) טשולנטיות מהבילות את סמטאות בני ברק בימי חמישי לקראת ערב. המילים יאפציק וקישקע הן המילים שהכי נהגות בפי ההמונים הפוקדים את המסעדות והטשולנטיות. על טעם וריח אין להתווכח. כל אחד אוהד את הטשולנטיה שלו, למרות שמידי פעם שייך להבריח מאן דהוא לטעום עוד טעם אחר או חדש.

כל זה קורה עד שמגיעים פעם אחת למסעדת היוקרה 'חשמונאים 7' באיזור התעשייה היוקרתי bbc בפאתי בני ברק. המסעדה הממוקמת על ציר מאד מרכזי מחד, ומאידך באיזור בו בשעות הליל שישי אינו הומה אדם, מה שהופך את המקום לשילוב עולמי: גם שקט בראשיתי שנותן לכם לשטוף את הראש לקראת סופ"ש כייפי ומהנה, וגם מיקום מרכזי וחניות בשפע בכל האיזור, בלי להתרחק מידי מהבית והכל בהכשר המהודר של בד"ץ הרב רובין.


החשמנואים 7 • בחדרי חרדים

האוכל המוגש בכלי יוקרה בצבעים אירופאים נבחרים, אינו סתם אוכל שמישהו הכין. שף הבית מכין במתכונים סודיים ומיוחדים את מבחר המטעמים המוגשים בשלל צבעים וצילחותים, כאשר כל מי שדרכה רגלו פעם אחת במקום הופך למנוי קבוע שלא יכול לוותר יותר על החוויה. אחד נהנה מהחיטה המיוחדת של הטשולנט, כשחברו מתענג על הקישקע הנפלא, ועל כולנה נהנים כולם משפע הבשר הרך כחמאה ונמס בפיות הסועדים שפשוט אומרים: זהו זה, זה השיא!

אנו מזמינים גם אתכם להתענג ולהגיע הערב למסעדה ולהתפנק כמו שרק מי שיודע לפנק מפנק. בואו ליהנות!

צ'ולנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד