כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מיד עם הקמת הממשלה

פרסום ראשון: במשטרת ירושלים נערכים להפגנות ענק נגד נתניהו

למרות שארגוני השמאל לא הודיעו עדיין באופן רשמי על כוונתם להחזיר את המחאות בבלפור נגד ראש הממשלה המיועד נתניהו, הנחת העבודה במשטרה היא כי המחאות ישובו ובעצימות גבוהה לאחר הקמת הממשלה החדשה, ובמשטרת י-ם כבר נערכים לכך באופן אקטיבי | כל הפרטים

פרסום ראשון: במשטרת ירושלים נערכים להפגנות ענק נגד נתניהו
ההפגנה בבלפור צילום: בן כהן

בצל הריאיון של חה"כ גדי אייזנקוט לנדב איל ב'ידיעות אחרונות", בו הצהיר כי אם נתניהו יפגע ב"אינטרס הלאומי" מיליון איש יצאו לרחובות להפגין נגדו, ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים כבר ישנה היערכות אקטיבית במשטרת מחוז ירושלים לקראת חזרתן של הפגנות בלפור כבר בשבועות הקרובים.

הנחת העבודה במשטרת ירושלים היא שלמרות שארגוני השמאל שעמדו מאחורי ההפגנות בבלפור בשנים 2020 ו-2021 לא הודיעו על כוונתם להחזיר את ההפגנות, במשטרה צופים כי המחאות תתחדשנה מיד לכשתוקם הממשלה כבר בשבועות הקרובים.

אנשי שב"כ והעירייה נערכים ליד ביתו של נתניהו. צילום: אריה ארליך

אומנם ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו לא חוזר בשלב זה למעון ראש הממשלה בבלפור בגלל שיפוצים הנערכים במקום - שעל פי ההערכות יסתיימו רק בעוד כשנתיים - אך בכוונתו לגור עם משפחתו בקרבת מקום, בביתו הפרטי שברחוב עזה בירושלים.

נזכיר כי בסבב הקודם של הפגנות בלפור, משטרת ירושלים נאלצה להיערך במקום בכוחות גדולים מאוד, שכללו סיוע ותגבור של צוותי יס"מ ומג"ב מכל רחבי הארץ, וכן פרשים רבים ורכבי מכתזיות, כשהחשש העיקרי היה שחלק מהמפגינים ינסו לפרוץ לבית ראש הממשלה. הנחת העבודה של המשטרה היא שההפגנות הצפויות יהיו יותר מתוחות בגלל הפסד השמאל בבחירות לאחר שכבר חזרו לשלוט בממשלה למשך שנה וחצי.

בלפור הפגנות בנימין נתניהו מחוז ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד