י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
בשידור חי

קניה ווסט מאיים על נתניהו: "אקח ממך את משפחתך"

בריאיון לרשת הטלוויזיה Infowars שוחח הזמר האנטישמי קניה ווסט עם מקל אותו כינה "נתניהו", הטיח בו דברים קשים ואמר לו כי הוא יקח ממנו את משפחתו. בהמשך הריאיון אף שיבח ווסט את היטלר, ואמר כי הוא רואה צדדים חיוביים באישיותו

קניה ווסט מאיים על נתניהו: "אקח ממך את משפחתך"
קניה ווסט עם מסכה בשיחה המדומיינת עם נתניהו צילום: צילום מסך

קניה ווסט ממשיך לעורר סערות: בעודו מכוסה בכובע גרב שחור, התראיין הזמר האנטישמי לרשת Infowars ושוחח עם רשת ציד אותה כינה "נתניהו". בעודו מדבר אליה בלעג ומתרעם על כך שהיא רוצחת אנשים, אמר ווסט: "אני אקח את המשפחה שלך ממך".

מגיש התוכנית אלכס ג'ונס היה נבוך מאוד מדבריו של ווסט, ומיהר לומר כי לדעתו "רוב היהודים הם אנשים מדהימים". עם זאת, ראה לנכון להוסיף כי הוא "מסכים שיש מאפיה יהודית". ג'ונס אף הביעה מחאה בפני ווסט על דבריו האנטישמיים, ואמר כי אינם מקובלים עליו.

אמרותיו המקוממות של ווסט לא הפסיקו לכל אורך הריאיון, וכשאמר לו המראיין כי הוא מעדיף לא לקרוא לו נאצי כי הוא אינו כזה, השיב הזמר כי הוא רואה צדדים חיוביים באישיותו של הצורר אדולף היטלר.

כתב ה-NBC הנחשב בן קולינס הגיב לראיון של ווסט ואמר: "זה ראיון אנטישמי מזעזע. כמה שחושבים שהציטוטים האקראיים של ווסט גרועים, היום היה הרבה יותר גרוע. נאציות גלויה שגורמת לאלכס ג'ונס עצמו להתפתל".

קניה ווסט ביבי נתניהו אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד