כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המחיקה והגינוי

סוער בליכוד: החדשה תקפה את אנשי נתניהו

חלוקת התיקים בליכוד עדיין מתעכבת עד לסיום החלוקה לש"ס ויהדות התורה שנותרו אחרונים, ובינתיים לוהט בקבוצת הוואטסאפ של מפלגת השלטון. ח"כית חדשה תקפה והאשימה את אנשי נתניהו בהדלפה לעיתונאי בן כספית, זכתה לגיבוי מ"המבקר". אך דבריה נמחקו על ידי המנהלת. גם זה לא עבר בשקט

סוער בליכוד: החדשה תקפה את אנשי נתניהו
נתניהו וביטן צילום: 90 מרים אלסטר פלאש

סוער בקבוצת הח"כים הפנימית של 'הליכוד'. חברת הכנסת החדשה טלי גוטליב הביעה זעם על הדלפה לעיתונאי בן כספית כשהיא מפנה אצבע מאשימה לאנשי אמונו של היו"ר בנימין נתניהו.

גוטליב כתבה לחבריה: "חבריי לסיעה. צחי ברוורמן ואיקי כהן שאמורים להיות ‏אנשי אמון של נתניהו הגיעו ללישכתי לפני ‏נאום הפתיחה שלי וביקשו ממני להיות ‏ממלכתית ורכה. השבתי להם שאין סיכוי כזה. קראתם נכון. חשבתי לתומי שזה יישאר בתוך הלישכה ‏שלי לדיראון עולם".

‏הח"כית מגלה "אלא שבן כספית התקשר לקבל את ‏תגובתי לתוכן השיחה שידועה רק לי ‏ולצמד הפקידים הללו. לא ידעתי ששוב בסביבת נתניהו יש ‏הדלפה ישירה לא פחות מלבן כספית ‏ישירות. ‏ואני רושמת את זה כאן כי מחר מסתבר זה יירשם בטור של בן ‏כספית שהדבר נודע לו ממקור מקורב לנתניהו".

מתוך הטלגרם של דפנה ליאל.

‏גוטליב סיימה באיום והבהרה מכאן ולהבא: "אם נדמה למישהו שאני כלי משחק שיחשוב שוב. לא יאומן".

חבר הכנסת דוד ביטן שהשמיע בימים האחרונים ביקורת בתקשורת על נתניהו ואנשיו, הגיב לה: "את צודקת. בושה".

כדי לסיים את העניין במהרה, מנהלת סיעת 'הליכוד' עליזה בראשי מיהרה למחוק את ההודעה של גוטליב, שהיו מי שהספיקו לצלם מסך ולשלוח במהירות לכתבת 'חדשות 12' דפנה ליאל.

ח"כ טלי גוטליב מחתה על המחיקה ותקפה: "ההודעה שלי קשורה לעבודת הסיעה ומשמשת אזהרה חשובה מפני פוטנציאל מאנשים שאמורים להיות אנשי אמון. מחיקת ההודעה היא מקוממת ומהוות סתימת פיות שאין להכיר בקבוצה הזו".

סיעת הליכוד דוד ביטן קבוצת ווטסאפ קבוצת ווצאפ צחי ברוורמן בן כספית טלי גוטליב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד