כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חשבו שמדובר באסון

בחזור מהחתונה: הרבי והנגיד ניצלו מתאונה

הרבי מאונגוואר מודיעין עילית שחזר לפנות בוקר משמחת נישואי אחיינו, בן אחיו, עם נכדת האדמו"רים מסערט ויז'ניץ וויז'ניץ ניצל מתאונה קשה | הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ

בחזור מהחתונה: הרבי והנגיד ניצלו מתאונה
הרכב המעוך אחרי התאונה צילום: באדיבות המצלם

אמש נחגגה בהיכל הספורט רוממה שבחיפה שמחת החתונה בחצרות סערט ויז'ניץ - ויזניץ - ואונגוואר ירושלים.

החתן הוא בנו הצעיר של האדמו"ר מאונגוואר והכלה היא בתו של הרה"צ רבי ברוך הגר, בנו הגדול של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ וחתנו של האדמו"ר מויז'ניץ.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר ריקוד המצווה טאנץ ביקש דוד החתן האדמו"ר מאוונגוואר מודיעין עילית לשוב לביתו שבירושלים, הנהג הרה"ח ר' נחמן מנדלוביץ, תושב מודיעין עילית כבר רצה לצאת לדרך, אולם בדרך לרכב הם פגשו את הנגיד הרה"ח ר' איצ'ה פאלוך שהיה מקורב מאד לבעל ה'משנה הלכות' מאונגוואר זצ"ל והוא הציע שבמקום שהנהג תושב מודיעין עילית ייצא להביא את האדמו"ר לירושלים ולאחר מכן לביתו במודיעין עילית, עדיף שהאדמו"ר מאונגוואר ייסע ברכב השרד שלו הישר לירושלים וכך עשו.

השעה הייתה כבר ארבע לפנות בוקר ור' איצה מאיר מפעיל את הוויז מהיכל הספורט לירושלים. לאחר כמחצית השעה הוויז הורה לפנות לאחד הכבישים, אך ר' איצה מאיר טעה ופנה במקום הלא נכון ועלה על אבן מה שהביא את הרכב להסתחרר ולהתנגש בקיר ולהתרסק.

לנהגים שחלפו בכביש לפי מצב הרכב היה נראה שמדובר באסון שלא ניתן לצאת ממנו בחיים, אולם למרבה הנס האדמו"ר מאונגוואר ור' איצה מאיר פאלוך יצאו מהרכב ללא שום פגע מלבד מספר מכות יבשות.

בשיחה עם מקורביו אמר האדמו"ר שהוא תולה את הצלתם בזכותו של אביו בעל ה'משנה הלכות' זצ"ל שלפי המבואר בזוהר הקדוש ההורים יורדים מגן עדן לשמחת צאצאיהם להשפיע עליהם שפע ברכות וישועות  ובזכותו נתקיים בהם הפסוק בתהילים "הפח נשבר ואנחנו נמלטנו".

אונגוואר מודיעין עילית פאלוך תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד