כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אחרי סערת כיסוי הראש

בכיר 'יש עתיד' מכה שוב: "בקרוב קוד לבוש צנוע"

אחרי סדרת התבטאויות מעוררות סערה במהלך מערכת הבחירות, ח"כ רם בן ברק מ'יש עתיד' שוב נביא זעם: "קרוב היום שבו ידרשו קוד לבוש צנוע בכל סניפי השירות הציבורי" | וגם, "אז מה אם היו בחירות? הרחוב הוא השופט?"

בכיר 'יש עתיד' מכה שוב: "בקרוב קוד לבוש צנוע"
רם בן ברק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכיר 'יש עתיד' ח"כ רם בן ברק ממשיך עם נבואת הזעם שלו. לאחר שבמערכת הבחירות התבטא נגד היבחרו של בנימין נתניהו ואמר: "להבדיל אלף הבדלות ואני לא משווה את זה לשום דבר, שלא יצטטו אותי. היטלר עלה לשלטון בצורה דמוקרטית. הוא נבחר בצורה דמוקרטית ואחד החוקים הראשונים שהוא עשה היה לבטל את בית משפט העליון".

בן ברק, לשעבר סגן ראש המוסד, ולשעבר יו"ר ועדת חוץ וביטחון בכנסת הקודמת, העניק ראיון לעיתונאית שרי מקובר בעיתון 'מעריב' שמתפרסם הבוקר.  בראיון מציינת המראיינת בפני בן ברק כי נתניהו, סמוטריץ', בן גביר ודרעי נבחרו בהליך דמוקרטי? אך זה השיב: "אז מה אם היו בחירות? הרחוב הוא השופט? הרחוב גם עושה לינץ' לפעמים. יש נורמות שאסור לחצות אותן ואנחנו חצינו".

בן ברק. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת.

סערה נוספת שעורר בן ברק במהלך מערכת הבחירות היתה באומרו לרדיו 104.5FM כי 'הציונות הדתית' "רוצה שחוקי ההלכה יתפסו מקום יותר חשוב בחיים שלנו, שזה אומר שעוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש, ונשים לא יוכלו לשרת בצבא. לשם אנחנו הולכים. אני מקווה שאנשים מבינים את זה".

כעת נשאל בן ברק בראיון ל'מעריב' האם הוא עדיין חושב כך? ומסתבר שכן: "אין לי בעיה עם הציבור הדתי והחרדי", אומר הח"כ מ'יש עתיד', "להפך, אני מאוד מכבד את זכותו לעשות מה שהוא רוצה, אבל הכוונה שלו היא לכפות את הצביון הדתי יהודי על הרוב כי הוא רואה בזה ייעוד. קרוב היום שבו ידרשו קוד לבוש צנוע בכל סניפי השירות הציבורי".

הוא הוסיף ואמר במלוא הרצינות כי הוא משמש דוגמה לכך: "אנשים אמרו שאני נגד כיסוי ראש. אני לא נגד כיסוי ראש. העסקתי בלשכה שלי יועצת שחובשת חיג'אב".

רם בן ברק כיסוי ראש לבוש לא צנוע יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד