כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עקב ההסתה נגד ישראל

עצומה ופניה למאסק: לחסום את חמינאי בטוויטר

מעל 100,000 איש קראו לבעלי טוויטר לחסום את חשבונו של האייתולה חמינאי. בעצומה נאמר: "משטר האייתוללות סינן את האינטרנט לציבור, ואסר על טוויטר בחלק מהמקומות, אולם האייתוללה עצמו משתמש בפלטפורמה כדי להפיץ אלימות"

עצומה ופניה למאסק: לחסום את חמינאי בטוויטר
עלי חמינאי צילום: מתוך טוויטר

מעל מאה אלף איש יצאו בקריאה לבעלי טוויטר אילון מאסק לחסום את חשבונו של מנהיגה העליון של איראן האייתולה עלי חמינאי, "מדובר באדם שמפר בקביעות את החוק האמריקאי, מממן, תומך ומבצע פעולות טרור ברחבי העולם (באמצעות חיזבאללה) אילון, נא לפעול" נאמר בעצומה.

לשון העצומה המלאה:

אילון מאסק היקר

במשך 43 שנים, המשטר האיסלאמי באיראן, בראשות האייתוללה חמינאי, אחראי על הרדיפה האכזרית והמערכתית של בני עמו, עינויים והרג אזרחים המתנגדים למשטר. המשטר האסלאמי פיקח על המימון והחימוש של ארגוני טרור אלימים בעיראק, סוריה, תימן, לבנון ועזה, והוא אחראי למותם של אלפי מוסלמים, נוצרים ויהודים ברחבי האזור.

בתוך איראן, האייתוללה אחראי על משמרות המהפכה האסלאמית (IRGC) שהוא ארגון טרור, משטרת המוסר שמטרידה ועוצרת באופן שגרתי נשים על אי לבישת חיג'אב, משטרת המוסר, יחד עם אינספור גורמים נוספים הקשורים למשטר האיראני, תחת סנקציות על ידי ארה"ב, קנדה והאיחוד האירופי.

בכל הנוגע לטכנולוגיה, משטר האייתוללות סינן את האינטרנט לציבור שלו, ואסר על פלטפורמות מדיה חברתיות כמו טוויטא, אולם האייתוללה עצמו משתמש בפלטפורמה כדי להפיץ קריאות בוטות לאלימות אשר לאחר מכן מתבצעות על ידי כוחות פרוקסי, כמו גם הכחשת שואה וצורות אחרות של שנאה קונספירטיבית. למרבה הצער, אלו לא רק מילים של משתמש אקראי בטוויטר, אלא קריאות לפעולה של מנהיג עולמי. האייתוללה מפקח על כוחות המשטר האסלאמי, כולל כוחות סייבר, הם משתמשים בבוטים כדי להטריד פעילים שמתבטאים נגד המשטר מחוץ לאיראן. זוהי הפרה מוחלטת של המדיניות של טוויטר.

בנוסף, תוך שהוא קורא לפגוע בארה"ב וישראל על בסיס קבוע בטוויטר, האייתוללה משתמש בפלטפורמת מדיה חברתית אמריקאית השואפת לספק חופש ביטוי לציבור, להפיץ דיבור שייחשב בלתי חוקי בכל בית המשפט האמריקאי. בכך, טוויטר מרשה לעצמה לשמש ככלי של משמרות המהפכה, טוויטר נותנת מקום לארגון שהוגדר על ידי ארה"ב כארגון טרור.

אנחנו, החתומים מטה, משתמשי טוויטר מכל העולם קוראים לפעולה אחת: הסרת האייתוללה חמינאי מטוויטר. כל מנהיג שאוסר על פלטפורמה לאזרחיו שלו לא אמור להשתמש במצע הזה ככלי לקידום אנטישמיות, אלימות וקיצוניות - במיוחד שמובילה ישירות לאלימות נגד אנשים חפים מפשע.

האיתוללה עלי חמינאי אילון מאסק טוויטר עצומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד