כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פרשת חטיפה בלוד

החזיק שני נערים במקלט ללא אוכל ומים ונעצר

המשטרה עצרה היום תושב לוד כבן 50 במסגרת חקירת פרשיה מזעזעת, בחשד לחטיפת 2 נערים שוהים בלתי חוקיים וכליאתם במשך מספר ימים במקלט בעיר בלי לתת להם אוכל ומים | אחרי שלושה ימים הצליחו הנערים לחייג למשטרה שהגיעה ופרצה למקום

החזיק שני נערים במקלט ללא אוכל ומים ונעצר
פריצת מנעול המקלט בו נכלאו שני נערים שב"חים צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה היום (שבת) תושב לוד כבן 50 במסגרת חקירת פרשה, בחשד לחטיפת שני נערים שב"חים, בני 14 וכליאתם במשך כמה ימים במקלט בעיר - ללא אוכל ומים. החשוד נחקר בתחנת לוד ובכוונת המשטרה להביאו בהמשך לדיון בבית המשפט - בבקשה להארכת מעצרו. ההערכה הנבדקת היא שיש קשר מקצועי ביניהם כאשר העביד אותם בניגוד לחוק.

בהודעת המשטרה נכתב: "שוטרי תחנת לוד ניהלו חקירה מואצת, עם קבלת דיווח במוקד 100 משני נערים כבני 14 על כך שנחטפו ומוחזקים 3 ימים במקלט בלוד ללא אוכל ומים כאשר רק היום הצליחו לחייג אל מוקד 100 לעזרה, מהטלפון הנייד של החשוד בחטיפה, כשהגיע לבדוק את מצבם".

עוד נמסר כי שוטרי התחנה יחד עם מערכי מודיעין מחוזיים, הצליחו לחשוף את מיקום החטיפה והכליאה של החטופים, ולאחר פריצת המנעול בסיוע מקצועי של לוחמי כבאות והצלה, חילצו השוטרים את שני הקטינים, שהועברו אל תחנת המשטרה לקבלת עזרה והמשך איסוף מידע".

 

שוהים בלתי חוקיים חטיפה העיר לוד משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד