כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בשקית הקפואים

גן החיות נמשך: "לכו תדעו מה יש עוד בפנים"

חשבתם שגן החיות בסנפרוסט נגמר? גם אנחנו. נטלי מתל אביב, אם לשלושה, פתחה שקית תרד של סנפרוסט שרכשה - ומצאה בפנים נוצה. "רק עכשיו חזרתי לקנות", העידה. "הבן שלי היה מזועזע שאני בכלל קונה סנפרוסט, ואמרתי לו שזה בטח הכי בטוח עכשיו כי הם טיפלו"

גן החיות נמשך: "לכו תדעו מה יש עוד בפנים"
מוצרי סנפרוסט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

זה לא נגמר עד שזה לא נגמר: נטלי מתל אביב, אם לשלושה, שפתחה אתמול (שישי) שקית תרד של סנפרוסט, מצאה בפנים נוצה.

כזכור רק לפני כשלושה חודשים השקיות של סנפרוסט חזרו למדפים, אחרי הריקול הנרחב שנעשה, כאשר בשקיות של סנפרוסט נמצאו שלל חלקי חיות: עכבר, ראש של נחש וציפורן.

"רק עכשיו חזרתי לקנות", העידה נטלי, "הבן שלי היה מזועזע שאני בכלל קונה סנפרוסט, ואמרתי לו שזה בטח הכי בטוח עכשיו כי הם טיפלו". את התרד שמה בקערה: "לכי תדעו מה יש עוד בפנים אחרי ההפשרה".

כאמור, בחודש אוגוסט, משרד הבריאות פרסם את ממצאי ביקורת הפתע שערך במפעל סנפרוסט, לפיהם קיימים נקודות לשיפור לכל אורך שרשרת תהליך הייצור במפעל. הנקודה העיקריות נגעו לכך שבמפעל לא נעשתה בקרה עצמית מספקת באשר לגופים זרים שנמצאו במוצרים.

הביקורת העלתה כי תוכנית בטיחות המזון והבקרה העצמית של המפעל טעונה בחינה מחודשת ושיפורים, החל משלבי המיון והימנעות מהימצאות של גופים זרים במוצרים. עוד נמצא כי יש לתגבר את מספר עובדי הבקרה בשלבי המיון למניעת נוכחות הגופים הזרים במוצרים, החל משלב האיסוף של התוצרת בשדה ולכל אורך שלבי הייצור.

מסנפרוסט נמסר: "אנו מתנצלים על המקרה. היות שהמקרה לא הובא לידיעתנו עד כה, אין לנו דרך לבדוק את המוצר".

סנפרוסט ריקול ממצאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד