כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
למען יראו ויראו

דיווח באיראן: ארבעה "סוכני מוסד" נתלו

באיראן דיווחו כלי תקשורת המזוהים עם המשטר כי ארבעה סוכני מוסד נתלו. בהודעה נאמר: "חברי הכנופייה הזו ביצעו חטיפות באמצעות אספקת נשק מלחמה וקיבלו את שכרם במטבע דיגיטלי". איראן לא פרסמה תמונות מהתליה

דיווח באיראן: ארבעה "סוכני מוסד" נתלו
חבל תליה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

סוכנות הידיעות האיראנית תסנים המקורבת למשטר האיראני דיווחה כי ארבעה בני אדם שהורשעו בסיוע למוסד הוצאו למוות בתלייה הבוקר (ראשון). הארבעה נעצרו בחודש יוני האחרון, ונטען כי הקבוצה הופעלה על ידי המוסד והייתה מעורבת במעשי חטיפה ובפגיעה ברכוש פרטי וציבורי, וכן ניסיון מצד הקבוצה "לשבש את ביטחון המדינה".

ערוץ הטלוויזיה Iran international פרסם את התמונות של שניים מאלו שהוצאו להורג, מילעד אשרפי אטבאטן, ומנוחר שהבנדי בג'אנדי, שני אסירים מכלא ראג'אשהר שנידונו למוות באשמת "שיתוף פעולה מודיעיני עם ישראל". הם הועברו ביום שישי לבידוד ולאחר מכן הוצאו להורג עם שניים נוספים שזהותם עדיין לא פורסמה.

שניים מארבעת ה"סוכנים" שניתלו: צילום ערוץ Iran international

לטענת איראן, "בהדרכת שירות הביון של המשטר הציוני, רשת זו גנבה והרסה רכוש פרטי וציבורי, חטפה והשיגה וידויים מזויפים באמצעות רשת הבריונים שלה". לבסוף נעצרו חבריה על ידי משמרות המהפכה האסלאמית ומשרד ההסברה.

סוכנות הידיעות תסנים דיווחה עוד, כי "חברי הכנופייה הזו, בהדרכת קציני המודיעין של המשטר הציוני, ביצעו חטיפות באמצעות אספקת נשק מלחמה וקיבלו את שכרם במטבע דיגיטלי". איראן לא פרסמה תמונות של רגע התליה, אולי כדי לא להרגיז את דעת הקהל הבינלאומי שגם ככה זועם על איראן בגין רצח מאות מפגינים נגד המשטר האיראני.

איראן המוסד הישראלי סוכנים סוכנים איראניים תלייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד