כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מצב בריאותו ירוד

דיווח רוסי: פוטין נפל במדרגות במעונו הרשמי

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בן ה-70 נפל במדרגות ביום רביעי האחרון, כך דיווח ערוץ טלגרם המפרסם דיווחים נגד הקרמלין, בעל קשרים לכאורה לצוות האבטחה שלו. התקרית היא האירוע הבריאותי האחרון של פוטין, שלפי השמועות סובל מסרטן מחמיר ומחלת פרקינסון על רקע המלחמה המתמשכת עם אוקראינה

דיווח רוסי: פוטין נפל במדרגות במעונו הרשמי
הנשיא פוטין צילום: פייסבוק רשמי

ערוץ טלגרם רוסי המתנגד לפוטין, פרסם כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפל במדרגות. הדיווח מגיע על רקע ההשערות הגוברות כי בריאותו במצב ירוד. ערוץ הטלגרם שדיווח על כך הוא נגד הקרמלין בעל קשרים לכאורה עם צוות האבטחה של הנשיא הרוסי, ומתיימר להיות מנוהל על ידי מרגל רוסי לשעבר.

על פי הדיווח, פוטין, בן ה-70, נפל במעונו הרשמי במוסקבה ביום רביעי בערב בשבוע שעבר. המנהיג הרוסי החולה נפל לכאורה חמש מדרגות. למרות שהמאבטחים שלו מיהרו מיד לעזרתו, השפעת הנפילה גרמה לפוטין מבוכה גדולה, לפי ערוץ הטלגרם "פוטין סובל מסרטן שפגע בבטנו ובמעיו".

התקרית היא האירוע הבריאותי האחרון של פוטין עליו מדווח. לפי השמועות פוטין סובל מסרטן מחמיר ומחלת פרקינסון על רקע המלחמה המתמשכת עם אוקראינה. "שלושה שומרי ראש עזרו לנשיא להגיע לספה הקרובה והזעיקו חובשים, שנמצאים בתפקיד במעון", דווח בערוץ הטלגרם.

עוד דווח כי: "שום דבר קריטי אובחן במצבו של הנשיא סמוך לשעות הלילה, הוא היה יציב, הוא יכול להתנייד בכוחות עצמו, כשכאבים באזור עצם הזנב בזמן ישיבה הם הדבר היחיד שמפריע לו". עצם הזנב הוא חלקו התחתון ביותר של עמוד השדרה של האדם. בדיווח צוין כי נערכת חקירה מיוחדת כדי לקבוע את סיבת נפילתו של הנשיא.

בפוסט צוין כי נערכת חקירה מיוחדת כדי לקבוע את סיבת נפילתו של הנשיא. על פי הדיווחים, המנהיג הרוסי הפרנואיד, נועל נעליים חסינות החלקה, ומדרגות במעון הרשמי נחשבו בטוחות. "כפי שמתברר, כל אמצעי הזהירות עלולים להיות לשווא כאשר העצבים עפים", פרסם ערוץ הטלגרם. נראה כי פוטין החלים מהפציעה, ופחות מיממה לאחר מכן צולם בסיור במעבדה במוסקבה.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין מדרגות נפילה במדרגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד