כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מתיחות בממלכה

המלך צ'ארלס סירב לקבל שיחות מהארי: "שישלח מייל"

על פי דיווחים בבריטניה המלכה אליזבת ניסתה להביא לפיוס בין בנה המלך צ'ארלס הנוכחי לבין נכדה הנסיך הארי בחודשים האחרונים לחייה. כשנשאל מדוע הוא לא מקבל את השיחות של הבן שניסה לדבר איתו, אמר צ'ארלס לאימו המלכה: "אני לא בנק". לפי הדיווחים המלך הפסיק לדבר עם הארי לאחר שנודע על ספרו הקרוב

המלך צ'ארלס סירב לקבל שיחות מהארי: "שישלח מייל"
המלך צ'ארלס השלישי צילום: The Royal family

המתיחות בין הארי לבין אביו המלך עולה שלב. על פי דיווחים בבריטניה המלך צ'ארלס אמר למלכה המנוחה "אני לא בנק" כשנשאל מדוע הוא כבר לא עונה לאף אחת מהשיחות של הנסיך הארי, כך טען מקורב ל'דיילי מייל'.

על פי הדיווח, המלכה עשתה מאמצים חוזרים ונשנים לאחד את השניים לפני מותה בספטמבר. הנסיך, שחי בארה"ב עם מייגן מרקל ושני ילדיהם, "הפציץ" את סבתו בשיחות טלפון בחודשים האחרונים של חייה אך מקור אמר ל'סאן' הבריטי שהמלכה "לא היתה מסוגלת ולא היתה מוכנה" לטפל בבקשותיו של הארי.

כאשר שאלה את בנה צ'ארלס מדוע הוא לא מקבל את השיחות או המיילים של הארי, נטען כי בנה המלך הנוכחי הגיב: "אני לא בנק". המקור הוסיף: "המלכה המנוחה תמיד שמחה לדבר עם הארי, אבל כשהוא ביקש כסף היא אמרה: "למה אתה לא מדבר עם אביך?"

"הארי אמר לה שצ'רלס לא עונה לשיחות שלו יותר". המלך צ'ארלס התעקש שהארי ישלח לו דוא"ל במקום להתקשר. "בני המשפחה, כולל וויליאם, הפסיקו לדבר עם הארי כשנודע להם על הוצאת ספרו בקרוב, מחשש שזה עלול להיגמר לא טוב" הוסיף המקורב. "הארי לא במצב טוב כמו שאנשים רוצים להאמין. הוא רוצה כסף". מערכת היחסים עשויה להיות רעה מאד, במיוחד אם הסרט התיעודי וספר הזיכרונות של הנסיך יטילו יותר בוץ על בני המלוכה.

ה'דיילי מייל' מדווח כי המלך צ'ארלס 'יסגור את הדלת' בפני הנסיך הארי אם יבקר את קמילה אשתו בספרו החדש, כך הזהיר מומחה מלכותי. בני המלוכה בכירים מתכוננים לפרסום השנוי במחלוקת של הארי, ספר בן 416 עמודים שייצא ב-10 בינואר.

הסופר המלכותי פיל דמפייר מאמין שהמלך נחוש לעמוד לצד בנו, אך אומר שיש 'קו אדום'. אם הדוכס מסאסקס יהיה "ביקורתי מדי כלפי קמילה" או "יטיל יותר מדי אשמה על צ'ארלס", הוא יעבור את "נקודת האל חזור".

ה'דיילי אקספרס' דיווח, כי "אני בטוח שזה נכון שצ'ארלס יעשה מאמצים רבים כדי לשמור על מערכת יחסים עם הארי, אבל יש גבול", אמר הסופר דמפייר, "המלך צ'ארלס סולח להארי על כל דבר, חוץ מאם יגרור את קמילה לבוץ, התקווה שהם יניחו בצד את המחלוקות ביניהם למען אחדות המשפחה נעלמה במהירות", כשהמלכה איננה, הכפפות הוסרו" אמר.

המלך צארלס המלכה אליזבת הארי ומייגן וויליאם וקייט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד