כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"שקרים מופרכים והזויים"

דיווח: ארבעת הח"כים הנוקמים מהליכוד שמתכננים לסכל חוקים

בעוד נתניהו מנסה לסיים את ההסכמים הקואליציוניים מול ש"ס ויהדות התורה, בכאב הראש האמיתי ממתין לו בליכוד, שם מתגבשים מחנות שעשויים לסכל לו חוקים ולהקשות עליו למשול גם בממשלה של 64. אחד הח"כים שמוזכר בדיווח מכחיש בתוקף: "לא תסכסכו ולא תפרידו ביננו"

דיווח: ארבעת הח"כים הנוקמים מהליכוד שמתכננים לסכל חוקים
ביטן ונתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ארבעה חברי כנסת מ'הליכוד' מאיימים שאם היו"ר בנימין נתניהו לא יענה לדרישותיהם - הם יסכלו העברת חוקים. כך דווח הערב (ראשון) ב'כאן 11'. מדובר בדוד ביטן, דוד אמסלם, דני דנון וישראל כ"ץ שנערכים לאפשרות שנתניהו ידיר אותם מחלוקת התיקים.

לפי הדיווח של העיתונאי מיכאל שמש, בשלב הראשון בכוונת הארבעה לסכל את החוק הנורווגי ולאחר מכן, כשיתפסו עמדות כוח בכנסת, ינסו לסכל חקיקה של נתניהו. לחברי הכנסת המאוכזבים מנתניהו אין תוכנית לפגוע בחקיקה של השותפים הפוליטיים.

המבקר הבולט מבין הארבעה הוא חבר הכנסת דוד ביטן שמתח ביקורת ביום חמישי האחרון על הדרך שבה מנוהל המשא ומתן הקואליציוני בליכוד ואמר: "לצערי הרב זה לא מתנהל כמו שצריך, בסופו של דבר הליכוד ייפגע מהעניין הזה". כשאולי רמז משהו באשר לתכניותיו. ביטן עוד הוסיף בראיון ואמר: "המזל שלנו זה שהציבור שלנו כל כך אוהב את הליכוד ולא סובל את הצד השני, שזה לא משנה מה עושים הם מצביעים בשבילנו".

לעת עתה רק אחד מתוך ארבעת הח"כים המוזכרים בדיווח בחר לפרסם הכחשה גורפת, תוך שהוא עוקץ את המדווח מיכאל שמש: "לא שמש ולא כוכב, לא דובים ולא זבובים, הכל תעשייה של שקרים מופרכים והזויים!", כתב הערב ח"כ דוד אמסלם בחשבון הטוויטר שלו, "נתניהו מנהיג הליכוד הבלתי מעורער - לא יהיו מורדים ולא יהיו סיעות בתוך סיעות! כולנו יחד סיעת ליכוד מאוחדת ואיתנה מתמיד - לא תסכסכו ולא תפרידו ביננו". כשלצד זאת פרסם תמונה שלו עם בנימין נתניהו.

אמסלם עם נתניהו.

כזכור, בליל הבחירות כשנראה היה שהניצחון הופיע אמסלם שהשתדרג בפריימריז למקום החמישי ברשימה באולפנים והצהיר כי לא יסתפק בפחות מתיק המשפטים סביב הממשלה הבאה, ואם לא יקבל אותו יישאר מחוץ לממשלה כחבר כנסת מן המניין בקואליציה.

דודי אמסלם דוד ביטן מפלגת הליכוד בנימין נתניהו ישראל כץ דני דנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד