י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זו תגובת הרשת

השירות לעיוורים וללקויי ראייה לרכישה אונליין הופסק

שופרסל ביטלה במפתיע את שירות ההזמנות הטלפוני שיועד לאוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה. עשרות פניות הגיעו למרכז לעיוור בעקבות כך. ברשת מסבירים כי "שירות ההזמנות הטלפוני שניתן לאוכלוסיית לקויי הראייה החל לפעול בימים שבהם לשופרסל עדיין לא היה אתר אונליין לביצוע הזמנות. כיום, האתר מונגש עבור אנשים עם מוגבלות בליווי עמותת נגישות ישראל"

השירות לעיוורים וללקויי ראייה לרכישה אונליין הופסק
אילוסטרציה צילום: unsplash

רשת 'שופרסל' ביטלה בתחילת החודש את שירות ההזמנות הטלפוני שהקימה עבור אוכלוסיית העיוורים ולקויי ראייה. מדובר בשירות שבו השתמשו אלפי אנשים לקויי ראיה שהיו נעזרים בנציגי שירות בטלפון כדי לבצע הזמנה און ליין באתר הרשת.

מנהל המחלקה המשפטית וקשרי ממשל במרכז לעיוור, דוקטור גיא אקוקה, התייחס לכך בראיון לתכנית 'צבע הכסף' ב'כאן רשת ב' וסיפר שהתקבלו עשרות פניות מלקויי ראייה שאינם יכולים עוד לבצע הזמנות מהרשת. אקוקה הוסיף ששופרסל הסבירה להם שמדובר בהחלטה של ההנהלה.

לדבריו, האפשרות להזמין באמצעות נציג טלפוני נותנת תחושה של עצמאות ומסוגלות, והחלופות שהציעה כעת הרשת אינן נגישות ויעילות לרבים מהם.

משופרסל נמסר: "שירות ההזמנות הטלפוני שניתן לאוכלוסיית לקויי הראייה החל לפעול בימים שבהם לשופרסל עדיין לא היה אתר אונליין לביצוע הזמנות. כיום, האתר מונגש עבור אנשים עם מוגבלות בליווי עמותת נגישות ישראל, וצוות שירות הלקוחות של שופרסל שעבר הכשרה מיוחדת, זמין בכל עת לסייע בהדרכה וליווי מלא לכלל לקוחותינו הזקוקים לכך".

"אנו פועלים להוספת כלי הנגשה נוספים לשיפור חווית הקנייה של אנשים עם מוגבלות. כמו כן, שופרסל הינה רשת הקמעונאית הראשונה בארץ ובעולם אשר הנגישה את סניפיה באמצעות מערכת ההתמצאות וההכוונה של חברת Right Hear ובכך מאפשרת לאנשים עיוורים, לקויי ראייה ואנשים עם קשיי התמצאות שונים לערוך קניות בסופר באופן שוויוני, פרטי ועצמאי". לשון התגובה.

מגבלות נכות עיוורון שופרסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד