כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעקבות איומים על חייו

לאחר שחיסל את המחבל, אבטחה הוצמדה ללוחם

מאז חיסל את המחבל ביום שישי בכפר חווארה לאחר שזה ניסה לגנוב את נשקו, סופג לוחם מג"ב איומים על חייו, גם בעקבות העובדה שהמקרה תועד על ידי פלסטינים מקומיים. בשל כך הוחלט להצמיד לו אבטחה

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה תצמיד אבטחה לרב פקד ח' ממג"ב איו"ש בעקבות פרסום איומים על חייו ברשתות החברתיות לאחר שנטרל את המחבל בחווארה. כך דווח ב'כאן 11'. רב פקד ח' סיפר בראיון כי הוא הרגיש סכנת חיים. "ניסו לחטוף לי את הנשק ואני מבין שאם זה נופל לידיים שלהם יהיה פיגוע קטלני - שלפתי את האקדח ויריתי במחבל שלושה כדורים", שיחזר ח'.

כזכור, שליח האו"ם למזרח התיכון תור ונסלנד גינה את האירוע ואמר כי "ההרג הטרגי של הפלסטיני חייב להיחקר". בנוסף, ברשתות החברתיות הפלסטיניות הופצה תמונתו של ח', עם איומים ואמירות כי הוא ביצע רצח בדם קר.

מנגד, מפקד מג"ב אמיר כהן העניק גיבוי מלא לחייל ואמר: "זה מה שהיינו רוצים שלוחמים יעשו - לנטרל ולא להתנצל".

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס לדבריו של שליח האו"ם למזרח התיכון תור ונסלנד, שפרסם גינוי על הריגת המחבל שביצע את הפיגוע בחווארה, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מגבה באופן מוחלט את מפקד הפלוגה במג"ב שזיהה את האירוע - יזם ונטרל את המחבל - ובכך הציל חיים". לפיד הוסיף ואמר: "כל ניסיון לעוות את המציאות ולספר סיפור שקרי בעולם הוא פשוט ביזיון. נמשיך לפעול בנחישות נגד הטרור בכל מקום שבו הוא ירים את ראשו".

המחבל, חמדי מופלח בן 22 תושב כפר אוסרין, דקר ביום שישי בחווארה מפקד פלוגה ולוחם במג"ב ופצע אותם באורח קל. מפקד הפלוגה חיסל את המחבל, לאחר שניסה לחטוף את נשקו.

אבטחה שוטר מג"ב איומים ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד