י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתנה מקורית

נדיר: התינוק הקדים בכמה ימים ונולד ביום ההולדת של אמו

מתנת יום הולדת: שמחה כפולה בבית משפחת סעד. התינוק הקדים ונולד ביום הולדתה של האם מיה בת ה-41, אשר זה לה בנה השלישי 

נדיר: התינוק הקדים בכמה ימים ונולד ביום ההולדת של אמו
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מיה סעד, בת 41 מנשר, ציינה בשבת, ה-3.12.22 את יום הולדתה, ולכבודו קיבלה את המתנה הכי טובה שאפשר לבקש – בן בריא ומקסים שנולד בלידה רגילה בקריה הרפואית רמב"ם.

"הייתי אמורה ללדת רק בעוד כשבוע", מסבירה סעד, "אבל הרגשתי ביום שישי לא כל כך טוב. הייתי בטוחה שיש לי איזה ווירוס והחלטתי ללכת למיון ליתר ביטחון. פתאום הסתבר שהלידה מתחילה ובתוך שעות ספורות הייתי כבר בחדר לידה", היא משחזרת את שאירע. "הוא הקדים והחליט להגיע בדיוק בבוקר יום ההולדת שלי, שלו, של שנינו", היא צוחקת.

לסעד, שזהו בנה השלישי, הלידה היא בבחינת המתנה הכי טובה שיכלה לבקש ליום הולדתה: "הלידה התקדמה במהירות והייתה חוויה נהדרת ומרגשת. זו הלידה השנייה שלי ברמב"ם והצוות היה פשוט מדהים. אני במקצועי דולה, אז יודעת להעריך את החוויה הזו מכל הכיוונים. עכשיו בכל שנה, אהנה מהמתנה הזו שוב ושוב. זו באמת חוויה מיוחדת ללדת ביום ההולדת".

התינוק שנולד בשעה 7:30 בבוקר במשקל של 2.910 ק"ג הפך באופן טבעי למוקד האירוע: "מי שבא לחגוג איתי את יום ההולדת, מתלהב מהקטן", מתלוצצת האם הטרייה, "היו מי שלא ידעו שילדתי והתקשרו לאחל מזל טוב ליום ההולדת, אז עדכנו אותם שיש גם תינוק שהצטרף אלינו וסיבה נוספת לשמוח. אנחנו מאושרים".

תינוק נולד יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד