ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"התקיל להם את החיים"

אביב גפן: שנאת החרדים לליברמן מוצדקת

הזמר הישראלי אביב גפן התבטא בראיון רדיופוני ואמר כי שנאת החרדים לליברמן על ייקור הכלים החד פעמיים מוצדקת. סיפר כי הוא מסתובב בבני ברק וחש את המצוקה האמיתית

אביב גפן: שנאת החרדים לליברמן מוצדקת
אביב גפן/אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

"אני הייתי ברחוב החרדי, והשנאה לליברמן על הכלים החד פעמיים היא מאוד גדולה". כך תיאר הזמר והיוצר הישראלי אביב גפן בראיון לרדיו ynet. כשנשאל האם השנאה הזו מוצדקת השיב "כן. בעיניי כן".

ולמה? "כי אני מסתובב בבני ברק, יש לי שם המון חברים, יש להם משפחות מאוד גדולות, ומה שהוא עשה, הוא בעצם התקיל להם את החיים בהרבה מחשבה לפני זה. וזה דבר שלא עושים. לא כיהודי לא כישראלי אגב".

הוא שב וסיפר איך שינה את גישתו כלפי הקורונה דווקא בתקופת הקורונה: "בקורונה טבחו בהם, בדתיים, הייתי שותף לזה כי זה נעשה בחצרות שלי. ואמרתי 'לא עוד', אני הולך לעמוד ופשוט להגן עליהם. וראיתי אבא כמוני, עם איזה אוטו ישן עם שישיות מינרלים ופשוט נמסתי".

על השאלה האם הוא רואה את עצמו בעתיד בפוליטיקה, השיב אביב גפן שבקרוב יחגוג 50: "אני כרגע משפיע מבחוץ. זה מדגדג. ואני בכישלון עם עצמי שאני אומר איך השמאל עוד לא המציא לעצמו מנהיג ראוי". בראיון הוא מספר על קרבתו לפוליטיקאים ועל שיחות ופגישות עמם אפילו עם בנימין נתניהו ובצלאל סמוטריץ'.

 

אביגדור ליברמן שנאת חרדים איווט ליברמן גזירת החד פעמי אביב גפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד