כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מנוף הרמה – העזרה האמיתית

אם נספר לכם שיש דרך בה תוכלו לחסוך כסף ואפילו זמן ולעשות את ההובלה הקלה ביותר, הייתם הולכים על זה? מזל שזה ממש אמיתי, כי עם אלעזר הובלות ומנופים החלומות מתגשמים.

מנוף הרמה – העזרה האמיתית
השכרת מנוף צילום: אלעזר מנופים

מנופים לעבודה מקצועית

כיום, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים שמחפשים את הדרך הקלה ביותר להובלה, במיוחד כשמדובר על הובלה לגובה. לשם כך, ענף ההובלות שכל אחד שמע עליו בחייו, עלה בהמון רמות וכעת תוכלו למצוא מגוון מנופים שיכולים לעשות כל הובלה שתצטרכו בצורה הבטוחה והמקצועית ביותר. בגלל שהובלה לגובה יכולה להיות מורכבת בחלק מהמקרים וצריך לעשות את העבודה בצורה המקצועית והעדינה ביותר, חשוב שתעבדו עם חברה מסודרת ומקצועית. יש המון פריטים שדורשים הובלה מיוחדת, אחת כזאת שתשמור עליו בשלמותו במהלך ההעברה מנקודה א' לנקודה ב'. במיוחד כשהוא עולה לגובה, קיים הצורך לעלייה בטוחה שתשמור גם על הפריט המובל, וגם על הסביבה. לשם כך, חברת מנופים שיודעת כיצד לעבוד, צריכה לדעת לנקוט את כל הצעדים הקטנים ביותר כדי לשמור שהכל יתבצע כראוי.

אם השכרת מנוף הרמה הוא משהו שיכול לעניין אתכם, עליכם לבדוק כמה שלבים לפני שאתם מתחילים בתהליך המורכב. תחילה, יחד עם החברה תוכלו להגיע למקום ההובלה ולבדוק את תנאי השטח הקיימים באזור. ההובלה דורשת קרקע יציבה שתעזור בעת ההרמה וכמובן גישה נוחה למשאית המנוף. אם ההובלה שלכם מתבצעת באזור עירוני, יש לבדוק אם המשאית נכנסת לשם ואם יש לה מקום לחנות כדי להתחיל בהובלה. כמובן צריך לראות שאין שום מכשול שעלול להקשות על הפעולה כמו קווי חשמל, עצים או כל דבר גבוה שעלול להוות מחסום. חברה מקצועית כמו חברת אלעזר מנופים יעשו הכל כדי להבטיח לכם שההובלה שלכם תתבצע בצורה הטובה ביותר, גם אם יצטרכו להחליף לסוג מנוף אחר שיעזור בהרמה.

מחיר העבודה

מחיר עבודת המנוף אינו קבוע ותלוי במספר גורמים: טווח המחירים ישתנה בהתאם לגובה ההובלה שהולכת להתבצע, הזמן של תהליך ההובלה וכמובן סוג הציוד שהמנוף הולך להרים. קיימים פריטים יותר פשוטים שניתן להרים, שלא מחייבים עבודה מיוחדת, אבל לעומתם יש פריטים ייחודיים הדורשים עבודה מדויקת שתשמור על הפריט וכמובן גם על סביבת העבודה. לפני שאתם מתחילים את תהליך העבודה, תוכלו ליצור קשר עם החברה איתה אתם הולכים לעבוד ולספר להם כמה שיותר פרטים על התהליך כמו גובה, הפריטים המובלים ובעצם כל דבר שיכול להועיל ולעשות סדר. הם ייתנו לכם הצעת מחיר ראשונית שלפיה תחליטו אם זה משהו שיכול להתאים לכם. חברת אלעזר מנופים מציעה לכם השכרת מנוף הרמה שמתחילה במחירים של 500 שקל ל700 שקל – כמובן שאלו מחירים בסיסיים. אם ימצא כי ההובלה דורשת אמצעים שונים ותנאי העבודה יותר מסובכים, המחיר יכול להשתנות.
בסופו של דבר ההובלה היא הדבר הכי משתלם שתוכלו לאחל לעצמכם, אנשים מקצועיים שיגיעו עד אליכם ויעזרו לכם להוביל את הציוד החשוב לכם בצורה המקצועית ביותר. בדקו שהחברה איתה אתם עובדים מציעה לכם ביטוח והסתכלו על המלצות – חברה מקצועית צריכה לדעת לעבוד עם מנופים. העובדים צריכים להיות בעלי הסמכה מסודרת בתחום וכמובן להיות בעלי ניסיון בכל הקשור לעבודה. תמיד עדיף לברר מאשר להצטער.

אנחנו מקווים שההובלה שלכם תעבור בקלות. אם אלעזר מנופים היא חברה שיכולה לעניין אתכם, צרו קשר עוד היום בטלפון 052-4487380 ותשאלו אותם כל שאלה שיכולה להיות רלוונטית עבור ההובלה הקרובה שלכם. מקצועיים כמוהם לא תמצאו – זוהי הבטחה.

משאית מנוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד