י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

כל הטיפים הבדוקים של ד"ר פישר להקלה ולטיפול בעור יבש בתקופת החורף

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר הינה הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ולהקלה מיידית על יובש עור מכף רגל ועד ראש. פרי פיתוח מדעי, ניסיון טיפולי עשיר ומומחיות דרמטולוגית רבת שנים

כל הטיפים הבדוקים של ד"ר פישר להקלה ולטיפול  בעור יבש בתקופת החורף
ד"ר פישר יולקטין יובש חורף צילום: יח"צ

ישנם גורמים רבים אשר משפיעים על יובש עור:  גיל, מיקום גיאוגרפי, עונת השנה, יובש ולחות בבית ובמקום העבודה, תדירות השימוש במים וסבון וגם סוג הסבון בו משתמשים. בחודשי החורף האוויר מכיל פחות לחות והעור נוטה להיות סדוק ויבש יותר. מזג האוויר הקריר והחורפי מזמין גם מקלחות ארוכות, אך מסתבר שזה עלול להגביר את יובש העור ולהחמירו. שמירה על מספר כללים למקלחת נכונה ושגרת טיפול בימי החורף יכולים לסייע משמעותית במניעת יובש העור:

  1. הורידו את הטמפרטורה: מים חמים הם אמנם נעימים מאוד ונותנים מפלט מהאוויר הקר אך גם מורידים את השמנים הטבעיים שאמורים להגן על העור ואת רמת הלחות של העור ולכן מייבשים אותו. לכן, מומלץ להתקלח דווקא במים פושרים.
  2. קצר וקולע: מקלחות ממושכות לא רק מבזבזות מים, אלא גם עלולות לפגוע בתקינות שכבת העור. לכן מומלץ לעשות מקלחת של 5 עד 10 דקות לכל היותר.
  3. נגבו את העור בעדינות: לאחר הרחצה יש לנגב את העור במגבת רכה ועדינה כך שלא תפגע בשלמות העור. יש לנגב את הגוף מבלי לשפשף את העור.
  4. העניקו לחות מיידית: מומלץ למרוח קרם גוף מייד בתום המקלחת כשהעור עדיין לח כדי ללכוד את הלחות בעור ולשפר את ספיגתו.
  5. השתמשו במוצרים עם רכיבים ייעודיים: ישנם רכיבים שהוכחו מדעית כמשקמי עור ומעניקי לחות מוגברת כגון אוריאה וחומצה לקטית.
  6. השתמשו במוצרים עדינים: מומלץ לבעלי עור רגיש להשתמש במוצרים שעברו את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש.

 סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר - לעור הכי יבש שיש

סדרת יו-לקטין של ד"ר פישר הינה הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ולהקלה מיידית על יובש עור מכף רגל ועד ראש. פרי פיתוח מדעי, ניסיון טיפולי עשיר ומומחיות דרמטולוגית רבת שנים.

הסדרה מעניקה מענה לסובלים מעור יבש עד יבש במיוחד והינה המומלצת ביותר על ידי רופאי העור בישראל ועל ידי עמותת א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת). תכשירי הסדרה עברו את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד (למעט השמפו).

תכשירי הסדרה מכילים רכיבים פעילים ייחודים הפועלים יחד לשיפור ואיזון רמת הלחות בעור, לטיפול אינטנסיבי ולהקלה מיידית לעור יבש.  אוריאה (UREA)  בריכוזים שונים - רכיב בעל כושר ספיחת לחות גבוה, מרכך ומעלה את גמישות העור ביעילות, מקל על גירויים ומסייע בריפוי. חומצה לקטית (Lactic acid), יעילה במיוחד להוספת לחות ומסייעת בשמירה על עור גמיש.

טווח מחירים: 39.90-102.90 ₪. במהלך חודש דצמבר סדרת יו- לקטין תוצע במבצע 1+1 מתנה על הזול מביניהם. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.

 

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד