כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תיעוד מקומם

גם לכם נשברה מזוודה? הסרטון חשף את הסוד של שדה התעופה

סרטון שחורך את הרשת והגיע כבר למאות אלפי צפיות חושף את עובדי שירותי הקרקע בנמל תעופה באוסטרליה זורקים ברשלנות מזוודות של נוסעים על המסוע מבלי להיזהר בתכולתן או מלשבור אותן | העובדים פוטרו אך סימן השאלה נותר בעינו - כיצד מתנהגים בשאר הנמלים בעולם

גם לכם נשברה מזוודה? הסרטון חשף את הסוד של שדה התעופה
העובדים 'מתעללים' במזוודות הנוסעים צילום: מתוך הסרטון

עובדים בנמל התעופה באוסטרליה, תועדו כשהם זורקים, בועטים ומטיחים מזוודות של נוסעים. חלק מהכבודות נזרקו בזלזול עד כדי כך שהן נפלו בצדי המסוע וכתוצאה מכך ככל הנראה, כלל לא הגיעו ליעדן. העובדים הוזמנו לשימוע שלאחריו פוטרו על ידי מנכ"ל שירותי הקרקע בעקבות הפצת התיעוד ברחבי האינטרנט.

הסרטון שהופץ במהרה בכל רחבי הרשת, גרר תגובות זועמות מצד הגולשים: "נדרש יותר מאמץ כדי לזרוק את המזוודות בכוח מאשר להניח אותם על המסוע, אם העבודה לא מוצאת חן בעיניהם – שיימצאו עבודה אחרת", כתב אחד הגולשים וגולש אחר המליץ: "צריך להתקין מצלמות שיעקבו אחר פעולותיהם של העובדים".

הנהלת נמל התעופה מלבורן שבאוסטרליה, פתחה ב"חקירה דחופה". זאת לאחר שסרטון שהחל להסתובב ברחבי הרשתות החברתיות, הציג שלושה סבלים "מתעללים" במזוודות של נוסעים בעוד שהם נראים מתלוצצים זה עם זה. דובר "קוואנטס", חברת התעופה הלאומית של אוסטרליה, אמר כי האירוע "לא מקובל" וציין כי העניין יטופל בחומרה.

עוד ציין הדובר כי העובדים המעורבים פוטרו: "קוואנטס מכשירה ומנהלת את כל אנשי הצוות לטפל בחפצי הלקוחות בזהירות רבה. פעולותיהם של אנשי הצוות לשעבר כפי שנראו בסרטון, מנוגדות לרמת השירות שלנו. הם פוטרו וכעת מתבצעת חקירה בעניין".

בראד מור, מנכ"ל Swissport אוסטרליה, חברת שירותי תעופה המספקת שירותי קרקע ומטענים בשדות תעופה בעולם, אמר ל-news.com.au כי הזהיר את שאר אנשי הצוות מפני "צעדים משמעתיים חמורים שיינקטו נגד מי שינהג בצורה בלתי הולמת כלפי מטענים" של לקוחותיהם. "3,000 אנשי הצוות שלנו עובדים קשה מאוד כדי להבטיח שהסטנדרטים שלנו יישמרו כראוי. ההתנהגות של העובדים בסרטון אכזבה את כולנו. אנו לא ניתן לקבוצה קטנה לקלקל את שמנו הטוב".

שדה התעופה מזוודות אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד