כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
היועמ"שית לבית המשפט

הוגש צו בקשה למניעת הטרדה נגד רמי בן יהודה

היועצת המשפטית לממשלה הגישה לבית משפט השלום בת"א בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת נגד רמי בן יהודה ממבשרת ציון, ביחס למשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית, עו"ד ליאת בן-ארי, ולבני משפחתה, בין היתר בגין פרסומים שפרסם בעניין בנה.

הוגש צו בקשה למניעת הטרדה נגד רמי בן יהודה
רמי בן יהודה צילום: צילום מסך אונליין TV

היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת נגד פעיל הליכוד רמי בן יהודה, תושב מבשרת ציון, ביחס למשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית, עו"ד ליאת בן-ארי, ולבני משפחתה, בין היתר בגין פרסומים שפרסם בעניין בנה.

בית המשפט הורה כי עד להחלטה אחרת ייאסר על בן יהודה ליצור קשר עם בן-ארי ובני משפחתה, בעצמו או באמצעות אחרים מטעמו, במישרין ובעקיפין, ולהטרידם בכל דרך שהיא.

בבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד ניר גנצ'רסקי מפרקליטות מחוז ת"א (אזרחי) בשיתוף היחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה, מתבקש בית המשפט להורות לבן יהודה, להימנע מלפרסם ברשתות החברתיות ובחשבון פייסבוק בשם "הימין עם בנימין" (שככל הנראה מתופעל על ידו) כל פרסום הנוגע לבנה של עו"ד בן-ארי ולהסיר כל פרסום כאמור, ובנוסף להורות לו להתרחק מבן-ארי ומבני משפחתה.

היועצת המשפטית לממשלה מציינת בבקשה, כי בשנים האחרונות הולך וגובר הצורך בהתמודדות משולבת של גורמי אכיפת החוק במדינה עם היבטיה השונים של תופעת הפגיעה בעובדי ציבור, שמטרתה הברורה היא לרפות את ידי עובדי הציבור, להלך עליהם אימים ולהרתיעם ממילוי תפקידם הציבורי. הגשת הבקשה נועדה לצאת חוצץ נגד כל ניסיון להטיל אימה, לזרוע פחד ולמנוע מעובדי הציבור מלמלא את תפקידם נאמנה, למען הציבור ולטובתו וכמובן להגן על עובדי הציבור שלא יסבלו מהטרדות, הפחדות וכו'. היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה יפעלו במקרים המתאימים בכל האמצעי שהחוק מאפשר על מנת למגר פגיעה בעובדי ציבור הפועלים לטובת הציבור.

בבקשת היועמ"שית נכתב כי בן יהודה פרסם בעמוד הפייסבוק "הימין עם בנימין" סרטון הנוגע לבן-ארי ובני משפחתה, בו הוא מתבטא באופן אלים, בוטה, בעל טון מאיים, תוך שהוא מפנה את הדברים ישירות לבן-ארי ולבנה. והכל במטרה להטריד את מנוחתם של בן-ארי ובנה, להלך עליהם אימים ולפגוע בשלוות נפשם. בקשה זו מוגשת בהמשך לצו שניתן על ידי בית במשפט השלום בתל אביב לפני ימים אחדים, במסגרתו הוחלט להעניק הגנה לגב׳ בן ארי, ולמעשה, באופן המשלים אותו.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט נאמר, כי בן יהודה מרבה לתקוף מילולית, וכן כי בעבר הוגשו נגדו תלונות ואף נמצא בעבר הצדקה להוציא נגדו צו למניעת הטרדה מאיימת (בעניין רעיית ח"כ זאב אלקין), ובנסיבות העניין קם חשש אמיתי ומוחשי לפגיעה פיזית.

בשבוע שעבר הוצא צו שכזה נגד פעילת 'הליכוד' אורלי לב לאחר שנטען כי גם היא איימה על בנה של התובעת ליאת בן ארי.

יצוין כי אמש אמר בן יהודה ל'בחדרי חרדים': "כלל לא היה בכוונתי לאיים, אלא רק שאלתי איפה הבן של בן ארי, כי פורסם כי בבית משפט, הגב' ליאת בן ארי נשאלה, האם אותו בחור שנטען כלפיו כי תקף שוטר, הוא אכן בנה, ולכן גם אני שאלתי, איפה הבן שלה".

ליאת בן ארי הטרדה רמי בן יהודה היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד