ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

טרגדיה ברמלה: אם דרסה בשוגג את 3 ילדיה

נהגת שנסעה לאחור פגעה בשוגג בשתי בנותיה ובבנה • הבנות נפצעו באורח קשה ופונו לבית החולים עם פגיעה רב מערכתית

בזירה. צילום: בחדרי חרדים
בזירה. צילום: בחדרי חרדים



היום (ראשון) בשעה 14:10 פגעה אם בשלושה מילדיה בשוגג בעת שיצאה מחניה סמוך לבית ספר ברמלה.

חובשים ופאראמדיקים של מד''א העניקו טיפול רפואי לסה"כ 4 נפגעים, בהם: 2 קשה, 1 קל , 1 חרדה, מהם: ילדה כבת 10 במצב קשה עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית, מחוסרת הכרה ומונשמת, פונתה לבית החולים תל השומר. ילדה כבת 8 במצב קשה עם פגיעת בטן ופגיעה רב מערכתית בהכרה פונתה לבית החולים אסף הרופא. ילד כבן 12 במצב קל עם חבלה ברגל פונה באמבולנס מד''א לבית החולים אסף הרופא. האם, נהגת הרכב לקתה בחרדה ופונתה לבית החולים אסף הרופא.

מהמשטרה נמסר שנסיבות התאונה עדיין בבדיקה, והרכב יעבור בדיקה כדי לגלות אם תקלה טכנית גרמה לתאונה או טעות אנוש.

יוסף איסמעיל שהגיע בתוך זמן קצר בניידת טיפול נמרץ של מד"א למקום סיפר: "כשהגענו, במקום הייתה המולה והתקהלות גדולה של אנשים וילדים שיצאו מבית הספר. בחנייה על הכביש שכבו 2 ילדות אחת כבת 10 במצב קשה מאוד עם פגיעת ראש. בסמוך אליה שכבה ילדה כבת 8 בהכרה מלאה עם פגיעת בטן ופגיעה רב מערכתית. הענקנו להן טיפול רפואי ראשוני בשטח והתחלנו בפינוי לבית חולים. אני פיניתי לבית החולים תל השומר את הילדה כבת 10 עם פגיעת ראש קשה מאוד כשהיא מורדמת ומונשמת ומחוסרת הכרה".

פרמדיק מד''א אפי בר שטיפל בפצועה השנייה סיפר: "טיפלתי עם הצוות שלי בילדה כבת 8. היא הייתה בהכרה מלאה כאובה ומבוהלת וסבלה מפגיעות בטן וחזה ופגיעות נוספות בגפיים. הגדרנו אותה במצב קשה, העברנו דיווח והכנו את הצוות הרפואי בבית החולים אסף הרופא ופינינו את הילדה בליווי בן משפחה, שם היא הורדמה והונשמה כשמצבה קשה ביותר".

חובש רפואת חירום במד''א צבי מאיר שהגיע ראשון למקום סיפר: "ראיתי שתי ילדות שרועות על הכביש ומיד התחלתי בטיפול. במקום הייתה המולה ואנשים היו מבוהלים, המראה היה קשה מאוד ולי באופן אישי זו הייתה אחת התאונות הקשות ביותר שנתקלתי בה".

נהגת הרכב אישה כבת 40 שהייתה מאוד נסערת והתעלפה מספר פעמים טופלה על ידי החובשים במקום שניסו להרגיע אותה. לאחר שהניידות טיפול נמרץ החלו לפנות את הילדות שנפצעו קשה, טיפלתי בילד נוסף כבן 12 עם חבלה קלה ברגל שנפגע ככל הנראה גם הוא מהרכב ופיניתי את נהגת הרכב ואת הילד כשהם במצב קל לבית חולים אסף הרופא".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א





רמלה פגיעה מד''א נהגת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד