ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

בריטניה נערכת לסופת העשור • שיבושים ברכבות ובמטוסים

בריטניה נערכת לסופה הקשה ביותר מאז שנת 1987 • הסערה צפויה להכות בדרום המדינה • מאות טיסות בוטלו

צילום:  AAP
צילום: AAP

בריטניה נערכת לסופת העשור: הסערה שמכונה "סנט ג'וד", צפויה להכות היום (ב) בדרום-הממלכה, ולשבש את התנועה בכבישים, ואת לוחות הזמנים של הרכבות והמטוסים.

ראש הממשלה קמרון אמר כי רשויות המדינה פועלות כדי להבטיח את המשך שירותי התחבורה, החינוך והחשמל למרות הסופה. החזאים צופים שתביא לרוחות במהירות של יותר מ-120 קמ"ש באזור החוף. הסופה צפויה להכות בבריטניה במהלך שעות הבוקר והצהריים, ואחר הצהריים היא תעבור את האי לעבר הים הצפוני.

חצי מבריטניה הדרומית נערכת לאחת הסערות החזקות ביותר של השנים האחרונות שתהפוך למסוכנת וחזקה בשעות הקרובות. מדובר בסופה הקשה ביותר מאז 1987

הנהלת הרכבת התחתית בלונדון מבטלת את השירותים לפחות עד השעה 9 בבוקר ובשעות הבוקר. צפויים איחורים וביטולים - גם הטיסות ללונדון צומצמו מחשש משיטפונות ונזקים.

חיפושים נרחבים מתבצעים אחר נער, בן 14, שנסחף אתמול. חיפושים אחריו התנהלו גם במהלך הלילה, אולם עד כה הוא לא נמצא ויש חשש כבר לחייו.



נמלי התעופה הית'רו וגטוויק התריעו מפני שיבושים וביטולים לטיסות ומייעצים לטסים לבדוק עם חברות התעופה השונות אודות הטיסות היוצאות והנכנסות. חברות תעופה הפועלות בתוך ומחוץ להית'רו הונחו לבטל 25 אחוז מהטיסות עד שעות הבוקר, מה שמוביל לעשרות עד מאות טיסות שבוטלו.

חברת הרכבות יורוסטאר, המפעילה רכבות מהירות מהאי הבריטי לשאר המדינות האירופאיות, מסרה אמש כי הרכבות לא יפעלו עד לפחות השעה 7 בבוקר.
בריטניה סופה סערה שיבושים טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד