כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מבקש מקלט נעצר

תלמידת בית ספר נהרגה בפיגוע דקירה בגרמניה

ילדה בת 14 מתה וילדה נוספת בת 13 נפצעה באורח קשה לאחר שהותקפו בסכין על ידי גבר אריתראי מבקש מקלט. הן הותקפו בזמן שהלכו לבית הספר בדרום גרמניה. השוטרים ערכו חיפוש בבניין סמוך ומצאו את החשוד עם סכין

תלמידת בית ספר נהרגה בפיגוע דקירה בגרמניה
מעצר בגרמניה: אילוסטרציה צילום: משטרת ראבנסבורג גרמניה

תלמידת בית ספר בת 14 נהרגה בפיגוע דקירה בגרמניה וחברתה בת 13 נפצעה קשה, במשטרת גרמניה טוענים כי החשוד יצא אמש (שני) בשעות הבוקר ממקלט לפליטים בעיירת אילרקירברג בוירטמבאג בדרום גרמניה, ותקף את התלמידות. הילדה בת ה-14 מתה מאוחר יותר בבית החולים.

משטרת גרמניה עצרה גבר בן 27 מבקש מקלט מאריתריאה. השוטרים ערכו חיפוש בבניין סמוך ומצאו אותו עם סכין שלדעתם שימש בתקיפה, שני גברים נוספים נעצרו אף הם. החשוד נמצא תחת שמירה של המשטרה בבית החולים שם הוא מטופל בשל פציעה לא ברורה.

בהצהרת המשטרה נאמר לציבור שלא להשתמש באירוע כדי לחשוד בזרים או במבקשי מקלט. "כל מה שקשור לזה לא ברור לחלוטין עד כה", אמר דובר המשטרה וולפגנג יורגן לכתבים. הילדה בת ה-13 מתאוששת מפציעותיה שאינן מסכנות חיים, כך דווח בתקשורת המקומית.

אילרקירברג היא עיירה קטנה עם אוכלוסייה של פחות מ-5,000 איש. ראש העיר מרקוס האוסלר אמר שכולם בעיר בהלם.

שרת הפנים של גרמניה, ננסי פאסר, אמרה כי "החדשות הנוראיות" זעזעו אותה. "אני מתאבלת על הילדה שנהרגה ומקווה מאוד שהילדה הפצועה תתאושש, המשטרה חוקרת את כל האפשרויות בעוצמה", כתבה בטוויטר.

 

משטרת גרמניה גרמניה אריתראה פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד