כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בנק הפועלים מעודד את הצמיחה הפיננסית של לקוחותיו

למעלה מ-250 אנשי עסקים שומרי תו"מ נטלו חלק בכנס ראשון מסוגו, שנערך ביוזמת בנק הפועלים. בכנס השתתפו לצידו של  מנכ"ל הבנק מנהלת החטיבה הקמעונאית, מנהל האגף הקמעונאי ור' ישראל דקלבוים, מנהל הפעילות בחברה החרדית בבנק הפועלים. במרכז הכנס עמד פאנל מומחים בנושא התמודדות העסקים ופתרונות כלכליים בתקופה מאתגרת

בנק הפועלים מעודד את הצמיחה הפיננסית של לקוחותיו
כנס עסקים של פועלים צילום: אביב גוטליב

ניהול פיננסי מוצלח כמו גם צמיחה פיננסית מחייבים לימוד והכרת הנושא ושימוש בכלים המתקדמים שהבנק מעמיד לרשות לקוחותיו. דברים אלה אמר דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, בכנס אנשי עסקים שומרי תו"מ, שהתקיים באולמי דימול פלטינום ברמת גן.

למעלה מ-250 אנשי עסקים שומרי תו"מ נטלו חלק בכנס ראשון מסוגו, שנערך ביוזמת בנק הפועלים. בכנס השתתפו לצידו של  מנכ"ל הבנק מנהלת החטיבה הקמעונאית, מנהל האגף הקמעונאי ור' ישראל דקלבוים, מנהל הפעילות בחברה החרדית בבנק הפועלים. במרכז הכנס עמד פאנל מומחים בנושא התמודדות העסקים ופתרונות כלכליים בתקופה מאתגרת.

מנכ"ל הבנק סקר בדבריו את מצב המשק בישראל וניתח תחזיות כלכליות בכלכלה העולמית והמקומית. עוד אמר, כי הבנק מעודד את הצמיחה הפיננסית של לקוחותיו ומציע להם כלים בנקאיים מתקדמים כדי לאפשר להם לקדם את עסקיהם. באמצעות המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים, אנו מקיימים שיתופי פעולה עם ארגונים חרדיים שמטרתם לקיים סדנאות  להטמעת כללי התנהלות כלכלית נבונה וכל המסתעף מכך. העמדנו למטרה זו את טובי המרצים במרכז לצמיחה פיננסית. אין ספק, שהתנהלות כלכלית נכונה בעידן שלנו מחייבת לימוד והטמעה. אנו רואים בכך שליחות חברתית מהמעלה הראשונה ונכונים להגדיל את הפעילות בתחום הזה באופן המתאים לאורח החיים של שומרי תו"מ.

בדבריו ציין מנכ"ל הבנק, כי בנק הפועלים, מוביל זה שנים את המהפכה הדיגיטאלית בשירותים הבנקאיים בישראל, שירותים המייעלים תהליכים וחוסכים טרחה בהגעה לסניף הבנק. הציבור החרדי, כידוע, מסתייג ומגדר את השימוש במרשתת. בסניפים הרלוונטיים בריכוזים החרדיים, הפעלנו העצמה דיגיטאלית וההיענות הייתה רבה. "כפי שהתבטאתי בעבר, אנחנו מנהלי הבנקים חייבים לזכור -ואני אומר זאת לעצמי, לכולנו- שאסור שיגבה לבנו כי, בסופו של דבר אנו משרתים את הציבור. לכן כל מי שזקוק לסיוע, משכנתא, ייעוץ או שותפות פיננסית צריך לראות במערכת הבנקאית את הכתובת הנכונה. אנו מחויבים לבנקאות הוגנת, קשובה ומותאמת לצרכי הלקוחות. אנו מודעים מאוד לצרכיו הייחודיים של הלקוח שומר המצוות, מודעות שמקורה בלימוד צרכיו ואורח חייו", הטעים מנכ"ל הבנק. .

אופיר אוחנה – מנהל האגף הקמעונאי ציין בדבריו,  כי לבנק הפועלים היסטוריה ארוכה וחיובית בממשק עם הציבור החרדי. זאת לא מעט בזכות הפריסה הגאוגרפית של סניפי הבנק בריכוזים החרדיים. לצד הסניפים הנייחים אנו מפעילים במספר אתרים  "סניף הנייד" לטובת מתן שירותים בנקאיים להתיישבות החרדית החדשה.  הדובר ציין את מחויבותו של הבנק לתת ללקוחות מענה מקצועי ואחראי לצרכים בתחום ההתנהלות הכלכלית היומיומית, הרחבת העסק, משכנתאות, אשראי ובמגוון שירותים בנקאיים.

 ר' ישראל דקלבוים, מנהל הפעילות בחברה החרדית, שנכנס לתפקידו לפני מספר חודשים, סיפר על התרשמויותיו מסיורי העומק שהוא מקיים בריכוזים החרדיים. "בסיורים ובמפגשים הבלתי אמצעיים שאני מקיים מאז כניסתי לתפקיד פותחים בפני צהר ותובנות ממקור ראשון על אף שמילאתי במשך מספר שנים תפקידים שונים בסניפי הבנק בריכוזים החרדיים הגדולים".

בפאנל המרכזי השתתפו רו"ח עובד בן דוד יו"ר BDSK, עו"ד הרב אברהם גוגיג, ליאור כהן מנהל תחום עסקים בנק הפועלים אזור ירושלים, ויקי רייסנר בעלים ומנכ"ל חב' רייסדור. כמו כן חשף שלמה פולק מנהל חברה כלכלית בני ברק את תוכניות הפיתוח הכלכלית של העירייה. המשתתפים האזינו בקשב רב להרצאתו המאלפת של העיתונאי עמית סגל. הינחה את הכנס: מר אבי מימרן.

בנק פועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד