ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בביקור בחיינו

האדמו"ר ממעז'יבוז' למתנדבות: "אני מקנא בכן". צפו

רגע לפני חנוכה, הגיע האדמו"ר ממעז'יבוז', לברך את מתנדבות עמותת "חיינו" על פעילותן למען ילדים חולי סרטן. צפו בתיעוד מהביקור המרגש

האדמו"ר ממעז'יבוז' למתנדבות: "אני מקנא בכן". צפו
הרבי עם מנכ"ל הארגון אלעד מימון צילום: באדיבות המצלם

עמותת "חיינו" תקיים בחנוכה את פרויקט "מאירים משאלה", במסגרתו היא תעניק מאות מתנות, או כפי שמגדירים בעמותה "משאלות", שכ-550 ילדים חולי סרטן ביקשו לחג.

בנוסף, גם כל האחים והאחיות של הילדים החולים יקבלו מתנות, כדי שאלו לא ירגישו שכל תשומת הלב הולכת לאח החולה בלבד. לכן, עשרות מתנדבות מגיעות בכל יום למשרדי העמותה ירושלים, לארוז ולהכין לחלוקה את המשאלות ואת המתנות לאחים ולאחיות.

האדמו"ר ממעז'יבוז הגיע אמש למשרדי העמותה, לברך את המתנדבות ואמר להן: "אין דבר שממלא את האדם יותר מלעשות חסד, אין דבר שממלא אדם. לפעמים אני חושב על עצמי, מה הרגעים הכי שמחים בחיים שלי: כשהתחתנתי, רגע שנולד לי ילד, מאוד משמח. רגע שעוד יותר משמח, איזה רגע שהיה אדם במצוקה ויכולתי לעזור לו; איזה ילד שלא לו כסף לשלם לאוטובוס לעלות; איזה מישהו שנתקע בלי אוכל; איזה מישהו שלא היה לו איפה לישון והכנסתי אותו לישון הביתה. החסד זה דבר שהכי משמח את האדם והכי ממלא את האדם".

"מסתובבים כל כך הרבה בנים ובנות בלי משמעות בחיים, והם מרגישים את זה. הולכים לעבוד, חוזרים, אפילו מתפללים ולומדים, אין לי משמעות אמיתית. בנות ונשים שמקדישות את החיים ומגיעות לעשות רק בשביל להתנדב, רק בשביל לשמח נפש אחת בישראל, זו זכות ואני מקנא בכן. אשרי חלקכם. אני מברך אתכן".

בנוסף, ברך האדמו"ר את תורמי העמותה, שבאמצעותם היא מסוגלת לממן את הפרויקט האדיר הזה.

הרבי ממעזיבוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד