כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ללא גישה למזון או מים

בצפון הארץ: הכלבים בבית הגידול נמצאו במצב קשה

במקום נמצאו שבעה כלבים במצב קשה, שסבלו מהזנחה והרעבה | הכלבים פונו מהמקום והועברו למשרד החקלאות ופיתוח הכפר להמשך טיפול ושיקום

בצפון הארץ: הכלבים בבית הגידול נמצאו במצב קשה
הכלבים שחולצו צילום: באדיבות משרד החקלאות ופיתוח הכפר ויחידת פיצו"ח

השירותים הווטרינריים ומפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) במשרד החקלאות בשיתוף פעולה עם שוטרי המחוז הצפוני חילצו שבעה כלבים שסבלו מהזנחה קשה ביישוב שבלי שבצפון הארץ. 

הכול החל בעקבות דיווח של משטרת ישראל שהתקבל במשרד החקלאות. עם קבלת הדיווח, מפקחי משרד החקלאות הגיעו ליישוב שבלי, שבצפון הארץ. במקום מצאו המפקחים שבעה כלבים קשורים במצב קשה ולצידם גרוטאות, זכוכיות, זפת. הכלבים היו רזים וכחושים ללא גישה למזון או מים, כמו גם, הם אינם מחוסנים או רשומים. 

הכלבים שחולצו/יחידת פיצו"ח ומשרד החקלאות 

רוב הכלבים שנמצאו במקום מהגזע המסוכן בול טרייר, ביניהם נקבה עם שני גורים – מה שמעלה את החשד כי המקום שימש למכירה של כלבים מסוכנים, האסורה על פי חוק להסדרת הפיקוח על כלבים (התשס"ג-2002). 

עוד נמצא כלב שעל פי החשד סבל מהרעלה ומצבו היה אנוש. הכלבים פונו למתקן מוגן של משרד החקלאות, להמשך קבלת טיפול רפואי ושיקום. הכלב שהורעל, על פי החשד, מת בדרכו לקבלת הטיפול הרפואי. בעל הכלבים זומן לחקירה בשל חשד לעבירות על חוק ותקנות צער בעלי חיים.

 

 

התעללות בעלי חיים כלבים סכנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד