י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אלבום חדש לאורי אדלר • האזינו

חדש במוסיקה היהודית: 'אל ומתוך האינסוף' • אורי אדלר, יוצא ותיק בז'אנר, מגיש עשר רצועות, המערבות את ברסלב ותל אביב

אלבום חדש לאורי אדלר • האזינו

אורי אדלר (40) מתעסק מזה כעשור וחצי במוסיקה ובתיאטרון, מה שהוביל ליבול מרשים של שישה אלבומים; שני אלבומים של מוסיקה יהודית מקורית שהוציא יחד עם להקת 'נהורא' אותה הקים, שניים נוספים של סיפורי רבי נחמן מברסלב לילדים, אלבום שירי חתונה ואלבום של ניגונים עתיקים המשולבים בסיפורים - היה היה ניגון.



גם בעולם הילדים אורי הוא דמות מוכרת, דרך הופעתו בתכנית של אסי וטוביה בערוץ מאיר במסגרת סדרה על ירושלים וכן מהשתתפותו בהצגות וסרטים שונים כמו 'שניה לפני שקיעה'. מיזם מיוחד עליו עובד אורי בימים אלו, הוא דיסק-ספר חדש עם ארבעה סיפורים של רבי נחמן מברסלב, המותאמים במיוחד לילדים עם איורים מושקעים.

מסע חייו המרתק החל בתל אביב. בהמשך התקדם למסע חיפוש רוחני, תוך כדי נדידה במקומות שונים בארץ בסופה התקרב לחסידות ברסלב, התחתן והתמקם בישוב בת עין וכיום מחלק את זמנו בין לימוד בישיבה ונגינה.

לפני כשלוש שנים טס להודו עם חבר והפעיל שם בית יהודי נודד למשך תקופה, מאז מפעילים אותו השנייים מידי פעם לסירוגין בהודו ובאילת - שם מקרבים ומארחים מטיילים וסטודנטים, הנמצאים שם בהמוניהם.

העבודות על אלבום חדש בו החל אורי באותה תקופה התמזגו באורח פלא עם העניין, כשהמטרה היא שכל ההכנסות מהאלבום יהיו קודש לפעילות הבית הנודד – הודו, דרך עמותת ברוך תהיה. במשך הזמן ראו אור מתוך האלבום שני סינגלים: 'ראיתי' ו'אתה' – על מילותיו של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב, שזכו להצלחה רבה ולעניין רב.

בימים אלה רואה אור האלבום המלא והחדש – אל ומתוך האינסוף, אשר מכיל עשרה רצועות מסתוריות, מסקרנות ומשובחות של מוסיקה יהודית מקורית - המשלבות נגיעות אתניות ורוק בטעם של פעם, שמושפעות ממגוון סגנונות. מברסלב, כמובן, אך גם מתל אביב בה גדל ועדיין מחובר אליה. האלבום ניתן להשגה ישירות אצל אורי, או דרך מוקד המכירות.
אל ומתוך האינסוף אורי אדלר מוזיקה יהודית ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד