כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עליית מדרגה?

ירי על רכבו של העיתונאי "חושש לחיי משפחתי"

רכבו של כתב מכאן אחמד אבו סוויס נפגע הערב מירי ברהט, לא היו נפגעים. אבו סוויס אמר לכאן חדשות לאחר האירוע: "לא משנה מאיזו סיבה בוצע הירי, בטעות או בכוונה. אני חושש לחיי משפחתי, הגיע הזמן להגביר את המאבק באיסוף הנשק הבלתי חוקי"

ירי על רכבו של העיתונאי "חושש לחיי משפחתי"
מטווח צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רכבו של כתב מכאן (ערוץ תאגיד השידור הישראלי בשפה הערבית) אחמד אבו סויס נפגע הערב (שלישי) מקליע בעיר רהט. לא היו נפגעים באירוע ונסיבות הירי טרם ידועות. גורמים במשטרה אומרים כי הכתב החנה את הרכב ואחרי שעה חזר אליו וראה שפגע בחלון קליע, כנראה מירי תועה.

מבחינת אבו סוויס זה לא משנה באמת אם מדובר בירי מכוון או טועה: "לא משנה מאיזו סיבה בוצע הירי, בטעות או בכוונה. אני חושש לחיי משפחתי, הגיע הזמן להגביר את המאבק באיסוף הנשק הבלתי חוקי" אמר.

אבו סוויס התייחס לתקרית החמורה גם בעמוד הפייסבוק שלו: "אלוהים ישמור. כדור פוגע ברכב שלי וגורם לו נזק, דקות אחרי שאני יוצא ממנו" כתב.

אבו סוויס תיאר את האירועים שקדמו לירי וסיפר ל'כאן חדשות': "נכנסתי הביתה, אשתי ביקשה ממני לקחת אותה ואז ראיתי שמשהו לא תקין - היו זכוכיות ובתוך הרכב ראיתי קליע. אם זה מכוון אליי זה חמור מאוד, ואם לא זה גם חמור מאוד. המציאות ברהט גרועה ומסוכנת".

מכאן חדשות נמסר: "אנו רואים בחומרה כל ניסיון לאיים או לפגוע בעיתונאים ובחופש העיתונות, וקוראים למשטרה לחקור במהירות את נסיבות האירוע".

 

ירי תקיפת עיתונאי עיתונאים תאגיד השידור כאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד