כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צפו במעצר

התחזה למנקה חלונות וגנב מפנימייה של ישיבה

גבר נעצר לאחר שגנב מאות חפצי ערך מפנימייה בישיבה במונסי ניו יורק. האיש התחזה למנקה חלונות הסתובב בפנימייה של ישיבה במונסי וגנב חפצים השייכים לבחורים. האיש נעצר, כל החפצים הגנובים נמצאו ברשותו והוחזרו לבעליהם

התחזה למנקה חלונות וגנב מפנימייה של ישיבה
מעצרו של "מנקה החלונות" לאחר שגנב מהישיבה צילום: Yeshiva world news

שני בחורי ישיבה שנכנסו לפנימייה שלהם ביום שני בסביבות השעה 12:40 במונסי ניו יורק, נבהלו לגלות גבר אפרו אמריקאי מסתובב במקום.

כאשר התעמת איתם, האיש עמד על כך שהוא מנקה חלונות ורצה להציע מחיר לישיבה, ואף הציע להם כרטיס ביקור כדי להוכיח את דבריו. הבחורים אמרו לגבר שהוא לא רצוי שם ועליו לעזוב, אז הוא נעשה תוקפני, ואיים לפגוע בהם אם יזעיקו את המשטרה.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, הנערים המבוהלים עזבו את הפנימייה והתקשרו לארגון 'חברים' מחוז רוקלנד, מתנדבים הגיעו למקום כשהאיש עזב, הם עקבו אחריו בזמן שהוא יצא משטח הישיבה וחילק את כרטיסי הביקור שלו בתיבות דואר, האיש לא נצפה מבצע פשע, והמתנדבים מהארגון הפסיקו לעקוב אחריו.

דקות לאחר מכן, הבחורים נכנסו שוב לפנימייה שלהם והבחינו מיד שחפצים נעלמו, החשוד היחיד האפשרי היה האיש שנכנס לשם ללא הודעה מוקדמת.

מתנדבי ארגון 'חברים' הוזעקו שוב למקום, הפעם יחד עם שוטרים הם יצאו לחיפוש אחר החשוד, אך הוא כבר לא נמצא בשום מקום. לאחר מכן הם התקשרו למספר שעל כרטיס הביקור של האיש, החשוד הרים טלפון והתבקש להגיע לכתובת סמוכה במטרה לתת מחיר לניקוי חלונות, הוא הגיע תוך 3 דקות, ואז הופתע לגלות את השוטרים. האיש הודה במהירות בביצוע הגניבה ונעצר, כל החפצים הגנובים נמצאו אצלו והוחזרו לבעליהם.

ישיבה מונסי בחורי ישיבה פנימייה משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד