כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שוב זה קורה

גבר חרדי נורה על ידי אקדח אוויר ונפצע קל

צעיר חרדי היה קורבן להתקפה אנטישמית בלב פלטבוש, זאת התקיפה השנייה נגד יהודים חרדים בעיר ניו יורק ביומיים האחרונים. הקורבן נורה בצווארו, אך בנס לא נפצע קשה

גבר חרדי נורה על ידי אקדח אוויר ונפצע קל
רובה אוויר צילום: Pixabay

שוב תקיפה אנטישמית נגד יהודי חרדי בניו יורק והפעם בפלטבוש, גבר חרדי היה קורבן לתקיפה אנטישמית בפלטבוש ביום שני בלילה התקיפה השנייה נגד יהודים חרדים בעיר ניו יורק ביומיים האחרונים. על פי הדיווח באתר Yeshiva world news הקורבן נורה בצווארו, אך בנס לא נפצע קשה. התקרית התרחשה בסביבת רחוב מזרח 18.

יחידת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק חוקרת את הירי, וארגון השומרים של פלטבוש בודק מצלמות אבטחה כדי לסייע בחקירה. הירי מתרחש יממה בלבד לאחר שאב ובנו חסידים נפגעו מכדורי אוויר שנורו מרכב חולף מחוץ לסופרמרקט כשר בסטטן איילנד ניו יורק עדיין לא ידוע אם יש קשר בין שתי התקיפות, היורה מסטטן איילנד נעצר אתמול, ונבדק אם יש לו קשר למקרה הירי הנוסף.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' שניהם טופלו עם פציעות קלות במקום ולא נזקקו להמשך טיפול. משטרת ניו יורק חוקרת את האירוע כפשע שנאה בהתאם לתקריות רבות מסוג זה בחודשים האחרונים, הכוללות ירי עם רובה אוויר ואקדח ג'ל של יהודים חרדים. משטרת ניו יורק וארגון השומרים של פלטבוש מגבירים את הסיורים באזור במאמץ להגן טוב יותר על תושבים חרדים שנפגעו אינספור פעמים בחודשים האחרונים.

סטטן איילנד פלטבוש אנטישמיות בארה"ב משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד