כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עצת אחיתופל

אמר לאדם להוציא לשון לנחש ממנו פחד ולשונו נקטעה

לשונו של אדם נקטעה על ידי רופאים כדי להציל את חייו לאחר שהוכש על ידי נחש. האיש הוציא את לשונו לעבר נחש לאחר שקיבל עצה מאסטרולוג שרצה לסייע לו להפסיק לסבול סיוטים מהכשות. "במצב כזה, כדי להציל את החולה, היה צורך לקטוע לו חלק מהלשון"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

גבר שהיה מסויט עם חלומות על הכשת נחש הלך לאסטרולוג לקבל ייעוץ כיצד להיפטר מהם, בסופו של דבר הוכש על ידי נחש כתוצאה מכך. הגבר בן ה-54 במחוז טמיל נאדו שבדרום הודו, נאלץ לקטוע את הלשון לאחר שננשך על ידי הזוחל הארסי.

הרופא הראשי של המרכז הרפואי בעיר אמר כי לשונו של הפציינט נפגעה קשות מרעל הנחשים. הרופא אמר שהמטופל אושפז בבית החולים ב-18 בנובמבר עם דימום חמור מהפה. רקמות לשונו של הקורבן נפגעו עקב ארס נחשים, ד"ר סנטיל קומרן אמר לתקשורת המקומית: "במצב כזה, כדי להציל את החולה, היה צורך לקטוע לו חלק מהלשון, גם לאחר קטיעת הלשון שלו, היינו צריכים להיאבק במשך ארבעה ימים כדי להציל את חייו".

האיש הוכש על ידי הנחש כתוצאה מייעוץ מאסטרולוג שאמר לו שהדרך היחידה להיפטר מהתת-מודע שלו והחלומות הקבועים על הכשות נחש היא "לסגוד" לנחש. הוא הלך למקום בו נמצאים נחשים רבים והשתחווה ליד המאורה שלהם, הוא הוציא את לשונו כחלק מטקס לנחשים בהודו.

הנחש פחות התרשם מהמחווה, והטביע את ניביו בלשונו של הקורבן, הקורבן התעלף מיד ונישא על ידי קרובי משפחה למתקן רפואי סמוך. ד"ר קומארן אמר שהאיש נאלץ לעבור ניתוח בלשונו וכי יש צורך דחוף לחנך קהילות כפריות נגד אמונות תפלות כאלה.

מצבו של האדם כעת טוב יותר, אך הוא בקושי יכול לדבר כעת בגלל הלשון החתוכה, הוא שוחרר מבית החולים לאחר ארבעה ימי טיפול, אך מצבו הבריאותי עדיין לא טוב.

נחש הודו לשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד